|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-10-11, 16:18 | #16 | |
Citat:
Bortsett från det har du så klart helt rätt. Att ta detta till domstol torde väl höra till de dummare sakerna man sett den här veckan.... |
||
2012-10-11, 16:35 | #17 | |
Citat:
Men jag förstår inte riktigt varför TS erkände allt ihop och dessutom talade om att de använt multipla konton? Det kan ju i värsta fall sluta i urkundsförfalskning(?)...
Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette" Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban" |
||
2012-10-11, 17:25 | #18 | |
Citat:
|
||
2012-10-11, 18:25 | #19 | |
Citat:
Sist han skulle ta ut pengar på unibet tog det nästan en vecka innan han fått dokumenten godkända och pengarna kommit in på kontot. Och dina påhopp ser jag bara som helt onödiga. Och några fejkade eller bristfälliga dokument handlar det inte om heller. Vi använde oss utav skannern på mitt jobb och först godkände de bilderna. Sen hörde de av sig igen och sa att det var fel på en bild. När han sedan tog kort med mobilen och skickade in istället så godkände de helt plötsligt inte någon av de gamla bilderna. Du kanske vill se mailkonversationerna!? Och ja, de dokument jag själv skickat in blev godkända direkt och de skickades från SAMMA skanner, dock för över ett år sedan. Så ta du och kryp tillbaka till ditt hål med din lilla "Det jag tror har hänt:" Finns det någon som vet vart man kan vända sig med detta eller är det helt kört? EDIT: Jag har inte erkänt något om multipla konton? Vi är två helt skilda personer och nu är båda två verifierade och godkända av betsafes system. Han har fått alla dokument godkända. Senast redigerad av Daniel_ den 2012-10-11 klockan 18:30. |
||
2012-10-11, 18:32 | #20 | |
Citat:
2012-10-11, 18:37 | #21 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Man up och ta konsekvenserna; ni vet att ni har gjort fel och blev tagna med fingrarna i kakburken. Att göra det är en sak, att sitta och böla på ett forum om hjälp när man blivit ertappad är en annan. Det är som folk som börjar slåss men sen när det inte går så bra så är det mer "nämen fan förlåt, va fan jag är full". |
|
2012-10-11, 18:37 | #22 | |
Citat:
|
||
2012-10-11, 18:44 | #23 | |
Citat:
Och vadå tagna med fingrarna i kakburken? Jag förstår verkligen inte hur det vi gjort på något sätt skulle vara olagligt. Hade inte min vän kunnat styrka sin identitet förstår jag det. Men med tanke på att han har skickat in alla papper(och blivit godkänd) de har bett om och verkligen bevisat att han är han så förstår jag inte varför de skulle ta pengarna. Då borde de väl bara låst kontona direkt och tagit pengarna? Varför istället dra ut på det och be min vän skicka in alla papper när de ändå har för avsikt att beslagta pengarna? |
||
2012-10-11, 18:51 | #24 |
Anledningen till att jag beskrev vad jag trodde har hänt är att det poppar upp trådar hela tiden där folk beskriver sina problem med spelbolag. Oftast inte för att få hjälp utan bara för att gråta ut över förlorade pengar och få nån form av sympati och då är det lätt att man glider ifrån sanningen ibland. Är lätt att sitta och säga; "buhuu vad dåligt gjort av Betsafe bla bla bla." men i själva verket är det ofta trådstartarna som har begått det största misstagen.
Jag kan berätta för dig att dina pengar definitivt är borta. Det är INTE Betsafe som har tagit dem. Det är för det första inte ens Betsafe som sköter sitt pokerrum utan det är ett annat företag. Det företaget har en plikt till LGA eller var de nu har licens att se till att inget fuffens förekommer och de kontaktar Betsafe när de ser oregelbundna spelscheman. Det är också dessa som Betsafe vidarebefordrar diverse dokument till. Det är inte så att ens de tjänar pengar på att sätta fast folk för chipdumpning utan pengarna skickas till någon fond hos LGA på Malta. Du kan klaga hos LGA men varför de skulle ändra redan taget beslut är bortom mitt förstånd. http://www.youtube.com/watch?v=k5mD1ljo68Y |
|
2012-10-11, 18:55 | #25 | |
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 825**Five in the sky, six mus Stats: 0 - 0 - 0 ROI: 0.00% Vinstprocent: 0.00% |
Citat:
Tror ni är fakkade vilket som, tyvärr. |
|
2012-10-11, 18:57 | #26 | |
Citat:
|
||
2012-10-11, 20:22 | #27 |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Det är som om jag skulle gå in i en affär och snatta. Blir tagen på bar gärning. Startar en tråd på Flashback för att gnälla på butiken...
Hävda i tråden att jag inte visste om att det var olagligt att snatta. Vad är poängen? Bara för man inte är medveten om vissa regler, vad som är förbjudet och inte. Det innebär inte med automatisk att man har rätt att göra det och sedan bli påkommen och ändå komma undan. |
2012-10-11, 21:05 | #28 | |
Citat:
|
||
2012-10-11, 21:29 | #29 |
Du får i vilket fall klicka i en ruta när du registrerar dig att du kan & har förstått reglerna. Där är väl historian slut.
|
|
2012-10-11, 21:45 | #30 | |
Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957Speedway 2013 Stats: 6 - 6 - 0 ROI: 97.78% Vinstprocent: 50.00% |
Citat:
Stå ditt kast, chipdumpa inte längre och gå vidare. Det är den hårda sanningen, tyvärr. Varför lånade du inte ut pengar till din kompis istället direkt medans ni väntade på att uttaget skulle ske? Så hade ju aldrig denna soppa uppstått från första början. Dessutom hade ni inte gjort något förbjudet. |
|
|