Citat:
Hehehe, även om jag gärna skulle låta detta vara en sanning om mig, så tvivlar jag, har du någon gång sett ett vinstspel ifrån min sida :D Dock raidade jag Costa Rica för några årsedan och åkte på en limitering utav självaste Robbie McPhail, tror han sitter på över 100 böcker, så visst ska vi gå efter antal bolag man är limmad på så vinner jag ;) |
Citat:
Men får slänga in 70k på Holland i fotbollen ser jag nu. |
Citat:
|
Citat:
Jag säger ju det :D Mot Avreageringstråden :gun_bandana::gun_bandana: |
Något är väldigt knepigt med deras live limits... På nhl får jag in 45kr.
Detsamma gäller på all fotboll utom de största ligorna (där kan jag få in upp till 400). Och varje gång jag lägger ett spel så har de en limit på säg 482kr - när jag placeras spelet med denna insats så har de plötsligt sänkt limiten till 300 eller liknande... |
De är även grymma pa att inte rätta spel. Lirade ett par nhl-spel som borde ha rättats vid 10-tiden igarkväll, och de star fortfarande som unsettled bets.
|
Citat:
|
Dom kanske obstruerar mot kunder dom vill bli av med. :smoke:
|
Kan reka att inte vara allt för packad när ni reggar konto där.
Stötte på ett litet problem när jag skulle göra uttag i veckan. Please enter the relevant characters from your "Mother's maiden name ?": * Hmmm, vad morsan hette visste jag ju, men icke: incorrect Två försök till och vips kontot låst,( antar att jag hade jävligt roligt när jag valde svar på den frågan med 3 promille i kroppen) Maila in körkort och pass, och dagen efter var iallafall kontot upplåst, men problemet med uttag var ju fortfarande kvar, då dom inte reset:at säkerhetsfrågan, lite chat och ett mail, och det skall fixas inom kort. I(går)kväll så fick jag mail om att jag skulle välja en annan fråga och bifoga svar, gjordes, gick rätt snabbt med mail tillbaka att nu skulle det vara ändrat. Provar nu att göra uttag: Citat:
Citat:
Får bli falukorv till lunch imorn :cry: |
Citat:
Sedan om en match är postponed så spelar det ingen roll om matchen har fått nytt speldatum om två veckor, det skall ändå väntas 30h innan bettet blir återbetalat – vilket är lite irriterande. |
När jag började spela kändes det som rena julafton, visserligen en ful sida men stort utbud och attraktiva odds. Glädjen dämpades snabbt när man upptäckte de löjliga maxinsatserna och att oddsen ofta ändras när man vill spela.
|
Mmm, fick betta hela 250:- pa senaste ufc-galan. :claps:
|
Är något för bra för att vara sant, ja då är det oftast det.
|
Citat:
Sidan har ju lite konstiga limitar. Jag kollar nu på matchen Vasco da Gama Vs Vila Nova på 1x2, som startar om 30 minuter. Storfavoriten får jag lägga 18k på, men på Villa Nova blott 356 kr. Edit. Kanske inte så konstigt ändå, då det är den potentiella vinsten som bestämmer limiten - men 356 kr känns kanske lite futtigt ändå. |
Citat:
|