Kan lägga bet mellan 9 och 12 kr på de flesta marknaderna! Har inte vunnit särskilt mycket. Otroligt snabba på att limitera.
|
Är det någon som har testat om limiteringarna hänger med även på Liveodds marknaden?
|
Ingen limitering ännu
Har själv spelat på öppningslinor på Marathonbet 4ggr nu, samtliga dessa har droppat väldigt mycket. Tex Ekaterinburg i Euroleague damer i veckan bettade jag på -6 @ 1.97 tror jag det var, stängningslinan låg sedan runt -14.5/-15.5, stora drops även på linorna i Champions League handboll där jag också spelat på deras öppningslina.
Lagt totalt 4 spel alla har suttit och har dessutom varit till max tillåtna insats. Verkligen härligt bolag detta, väldigt fina linor och riktigt bra payout bara hoppas att man är välkommen där ett tag till:thumbup::moneybag: |
Citat:
|
spelade ett spel sedan limiterade dom mig till 7-12 kr.
Någon som vet vad dom kollar efter när dom limiterar? Måste ju va något då vissa blir limiterade direkt, andra får nöja sig med någon vecka |
Utstick på små marknader?
|
Någon som hittar en aktuell signup-bonus hos Marathon?
|
Citat:
|
De kör rätt likt pinnen och har marknadshögsta väldigt ofta, och därför inte kör med någon bonus...
|
Ok, tack!
Får skeppa in cash utan bonus då. :) |
Spelat på Marathon i ett år nu. Helt gröna, sjukt snabba utbetalningar - vi snackar 2-3 minuter. Limiterad på 2/3 konton dock till skitpengar. Deras odds är sjuka, öppnar ofta 10-40 punkter över vad Pinny öppnar med på NHL.
|
Verkar som man inte kan ignorera detta bolag längre. Galeocerdo cuvier spelar Du endast på NHL där? & när kom limiteringarna vid marknadshögst eller?
|
Citat:
Även om man blir limiterad efter ett tag så är det värt att vara på Marathon tills man blir limiterad, eftersom oddsen är så sjukt bra. |
Citat:
Hög payout gör inte saken sämre direkt. Sidan ser dessutom clean & flashfri ut & bara det är ju :popcorn: Färdig fegat jag testar en liten sample & ser hur saker & ting ter sig. :cheers: |
har precis börjat spela på marathon, spelar bara på nhl. har en fråga angående goal line. spelade inatt på detroit över 2.5 goals. spelet gick inte in för 3e målet för detroit kom på overtime. det här hittade jag under regler:
"All markets are based on the result at the end of normal time for each relevant period, (60 minutes play, 3 periods of 20 minutes), unless specifically detailed otherwise. Overtime and shootouts count on bets for markets Match Winner and To Qualify, To Be Promoted, Winner etc. A match must be played for at least 50 minutes for bets to stand, unless the market has already been determined." det kan jag köpa, men då undrar jag om när man spelar på total goals är också bara fulltime?. säg att du spelat under 5.0 goals i matchen edmonton - detroit då är det vinst för att matchen slutade 2-2 under ordinarie tid? andra sidor blir det ju push i det läget då total goals är inkl. overtime. tacksam för svar så man har koll på detta i fortsättningen :popcorn: |