Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-06-05, 20:15   #16

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 51
Standard

Comeon är det enda bolag med en sajt som verkligen funkade bra.
Bonusen hämtade jag hem i ett nafs.
Kundservicen var suverän.
Den bästa bonushoreri-erfarenheten hittills.
betssonfreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-08-12, 16:50   #17

StefanSchwartzs avatar

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 595

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Comeon är helt ok. Fått 3 olika bonusar under året med helt ok omsättningskrav. Uttag från kontot funka också bra.
StefanSchwartz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-21, 13:20   #18

kmets avatar

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 676
Standard

Frågar Comeon's support varför jag inte kan omsätta några pengar. Får detta som svar:

Senast redigerad av kmet den 2012-11-21 klockan 13:25.
kmet är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-24, 19:45   #19

gustns avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 513

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ett tips är att kolla era tillgängliga bonusar. Jag har en 50% upp till 500kr som är tillgänglig mellan 19-30de november tydligen.
Gammal 2012-11-24, 21:14   #20
Banned

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 8
Standard

Har spelat till och från på Comeon. Var jävligt struligt att vidimera min identitet men sedan har det aldrig krånglat. Har gjort ett par lite större utbetalningar och det har aldrig varit några problem, 1 till 2 dagar till SEB.Helt fel att påstå att detta bolag är en scam. Att tycka de har låga odds osv är ju en annan sak.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-28, 19:00   #21

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 689
Standard

Det här företaget vill jag skarpt varna för. En kompis till mig reggade sig för 1,5 månad sedan och redan efter ett par veckor började summor försvinna från kontot där man avsåg att man själva utfört felaktigheter men inte att man förklarade detta för henne. Det innebar att när hon satte in yterliggare pengar på kontot så beslog tog man dessa pengar. Självklart står det säkert att man har rätt att göra så i ngn paragraf men...........är det bra kundhantering?

Att man sedan tror att man på supporten alltid kan inleda alla samtal med: Jag förstår, X så är man kundvänlig. Det är ungefär som när en psykopat börjar få empati för någon.

Stå över det gör jag!
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td