Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-10, 23:41   #16

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 2658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Mer intressant att veta är om du lyckades ta ut pengar.

Att sätta in pengar och förlora dem där är ju förstås riskfritt även på de största scamsidorna.

Det går men du kommer få lägga ned galet mycket tid på att ens få kontot verifierat för uttag. Hade det inte varit för att dom är så sjukt sega med att sänka sina odds på matcher som droppar kraftigt hade jag aldrig någonsin lämnat kvar pengar där men oddsen är för bra för att avstå
kingofding är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-18, 20:40   #17

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 51
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av neonguy Visa inlägg
Mer intressant att veta är om du lyckades ta ut pengar.

Att sätta in pengar och förlora dem där är ju förstås riskfritt även på de största scamsidorna.
Tog bara deras bonus, sen drog jag därifrån
betssonfreak är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-27, 19:07   #18

Maxies avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 136

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hade oflytet att omsätta pengarna på just StarLottoSport. Blev även jävligt nojjig när det på sidan stod att "You are not allowed do to this." vid uttag. Kontaktade live-support och tydligen skulle man skicka iväg ett mail till dem.

20 min senare hade jag pengarna på mitt MB-konto. Sjukt snabbt gick det.
Maxie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td