Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-04-12, 21:02   #16

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 822
Standard

Är du på riktigt?
Gammal 2012-04-12, 22:36   #17
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Nej jag trollar, har du något konkret att tillägga debatten eller ska jag se det senaste inlägget som att du inte har det?
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 23:33   #18

Sharp$: 822
Standard

Jag frågade dig. Du hade inget underlag, utan du sköt från höften. Precis som jag trodde. Varför besvarar du inte annars min fråga?

Jag tar den igen, med fetstil. Så kanske du förstår: Har du något underlag för dina påståenden?

Är väl en jävla skillnad vad du tror - och hur verkligheten ser ut.

Brukar inte du hänga upp dig rätt hårt på värderingar och liknande när det kommer in nybörjare här? Då är det rätt kul att du gör samma misstag som dom (gissar) istället för att komma med nåt konkret (värdering el sanning).
Pippe (+10)
IlDuce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-12, 23:45   #19
Webmaster

marss avatar

Sharp$: 3518
Standard

Dett RobinD skriver låter väl mycket troligt, vad är det att hetsa upp sig för? Han skrev inte att de som endast håller sig till ett fåtal bookies är förlorande utan att bland de som är förlorande så har man antagligen bara ett fåtal.. så ingen behöver ta åt sig.. Känns inte särskilt kontroversiellt, förlorande spelare är ju med stor sannolikhet nya spelare och har inte ens haft chansen eller intresset att skaffa flera bolag.

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
Förlorande spelare håller sig oftast till en eller ett par bookies och använder sällan eller aldrig något annat ät betal/kreditkort.
mars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-13, 08:52   #20
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av IlDuce Visa inlägg
Jag frågade dig. Du hade inget underlag, utan du sköt från höften. Precis som jag trodde. Varför besvarar du inte annars min fråga?

Jag tar den igen, med fetstil. Så kanske du förstår: Har du något underlag för dina påståenden?

Är väl en jävla skillnad vad du tror - och hur verkligheten ser ut.

Brukar inte du hänga upp dig rätt hårt på värderingar och liknande när det kommer in nybörjare här? Då är det rätt kul att du gör samma misstag som dom (gissar) istället för att komma med nåt konkret (värdering el sanning).
Mitt underlag är baserat på egna erfarenheter och ganska vedertagna sanningar generellt.

Men du verkar ju veta hur det ser ut, så kan du inte förklara istället för att peka finger?

Sen om du tycker att jag gissar, kunde inte bry mig mindre. Om du läser det jag skrev igen så var hela meningen proppat med ord som "oftast" och "sällan" vilket lämnar ganska stora utrymmen för att det inte alltid är så som jag säger och att det finns undantag.

Precis som det finns spelare som spelar med samma metoder som vinnare men ändå inte lyckas och att det säkerligen finns ett par vinnare som spelar med metoder liknande en vanlig hobbyspelare.

Förstår likt mars inte heller vad du hetsar upp dig för, men du har väl ett ont öga till mig, inga problem. Men som sagt tidigare: förklara verkligheten för oss okunniga eftersom jag enligt dig så fatalt misslyckades med att beskriva hur en typisk hobbyspelare ser ut.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-04-13, 13:36   #21

Reg.datum: jul 2011
Sharp$: 12054
Standard

Brukar inte lägga mig i den här typen av trådar men gör ett undantag.

Detta är ju fullständigt befängt!

Ursprungligen postat av RobinD

Förlorande spelare håller sig oftast till en eller ett par bookies och använder sällan eller aldrig något annat ät betal/kreditkort.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad gäller förlorande spelares betalningsmodell, Kort,Nätbank, Moneybookers etc, så har ingen aning så yttrar mig därmed inte, men på den andra punkten däremot är det väl OMÖJLIGT att säga emot RobinD!?

Hobbyspelarna (som förlorar i längden) spelar i regel bara hos ett par bolag, som de gissningvis vet fungerar. Dessa hobbyspelare jämför troligen inte ens oddsen hos bolagen utan skall dem spela ett lag, spelas exempelvis deras etta till 1,60 hos Unibet (som de nästan alltid spelar hos) trots att de får 1,70 hos ett par av dem andra aktörerna på marknaden... medans mer seriösa spelare självfallet spelar hos det bolaget där de får de bästa oddset.

Så enkelt att vilken luffare som helst torde fatta det! Vad är problemet??
Alanya är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td