Har även jag gjort en polisanmälan. Men ska jag vara ärlig så tror jag knappast att något kommer hända... men man kan väl hoppas.
|
Hade jag bott i Helsingborg hade jag gjort ett hembesök :)
|
Citat:
|
nu verkar han stängt ner sidan
|
Citat:
Inga nya nyhetsbrev eller liknande från mr.Gladh? |
G&B har nyheter, men varför på engelska?
|
If there are any investors interested you are welcome to contact us.
info @ golfandbet.com :gun_bandana::moneybag: :holms: Kanske |
Citat:
Man kanske skulle lyckas luska fram hur mycket mr.Gladh behöver? Eller så ser han ytterligare ett tillfälle att blåsa någon på pengar. |
DET HÄR DÖK UPP NU!!!!!!!!!!!
Bästa Golf and Bet medlemmar Vi är Be-a-bookie Limited (Irland) www.be-a-bookie.com Vi är kontrakterade av Golf and Bet Limited för att sköta backoffice, fixtures, start-tider, odds och oddsändringar m m för nämnda bolag. Detta har vi gjort fram till dagens datum, trots de icke reglerade sista fakturorna. Eftersom vi naturligtvis inte kan fortsätta att arbeta gratis stänger vi nu denna sajt. Golf and Bet Ltd söker alltjämt finna investerare, och om de gör det kan vi tänka oss att öppna upp sajten igen. Vi vill dock poängtera att vi aldrig haft att göra med penninghanteringen i bolaget, samt att alla depositioner är gjorda i Golf and bet’s bankkonton, vilka vi inte haft insyn i. Om Ni som kunder är intresserade av att ta över sajten (inte bolaget), och spela hos Er själva och dela vinsterna Er emellan, kan detta säkerligen arrangeras. Om någon av Er vill försöka sig på att bli en bookie så hjälper vi gärna till. Ni kan naturligtvis ändra namn och utseende – vi sköter fortsättningsvis gärna alla funktioner för Er mot en rimlig ersättning. Vi beklagar situationen men finner det nödvändigt att (åtminstone tillfälligt) stänga ner. Ni kan kontakta Golf and Bet via email [email protected] MvH Be-a-Bookie Ltd [email protected] |
Har gjort en sökning på hitta.se "Stefan Gladh Helsingborg" får en träff, är det denna mannen som blåst oss?
Vill inte skriva ut pers-nr, mob-nr, adress och dylikt här utifall att det skulle vara så att det inte är han. Vill veta mest av den anledningen att jag ska jävlas tillbaka med en polisanmälan och hade velat ha personnummer och liknande innan jag går till bror blå. Har dock god lust att åka till adressen och daska han i ansiktet lite men är inte så sugen på att få skit för det, och alla kan ju driva ett bolag i KK men detta verkar ju bara vara en regelrätt "cash in cash out and get the fuck outta here"-melodi... sånt diggas inte. |
Citat:
Ja det är han :rant: |
Ja men hur seriöst verkar detta koncept be a bookie vara då? Deras sida ser ju inte särskilt seriös ut den heller i mina ögon.
Vem fan driver ett bolag på affiliate nivå då? |
Citat:
|
Jag lider med er alla som gjort insättningar, och inte fått ut något. Hoppas det löser sig.
|
Citat:
|