|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2012-01-22, 12:53 | #1 |
Comeon
Godmorgon
Är det någon som har erfarenhet av Comeon och kan dela med sig av detta? |
|
2012-01-22, 13:04 | #2 |
Jag tog deras bonus.. men relativt dåliga odds... annars helt okey i min mening.
|
|
2012-01-22, 13:19 | #3 |
Bra och enkelt bolag, men oddsen är kassa så det finns ingen anledning för mig att spela där.
|
|
2012-01-22, 14:24 | #4 |
Vilka är deras bonuskrav? hur många gånger behövs bonusen omsättas?
|
|
2012-01-22, 15:13 | #5 |
5*insättningen+bonus=12k till minimum 1.80 i odds.
2012-01-22, 16:27 | #6 |
De har fått betyget 2,5 på http://www.bookmakersreview.com De har en skala på 8 nivåer.
Det är endast poor och very poor som är sämre 2.5 Weak. Assigned to bookmakers with more blemishes than strengths and/or vulnerable to problems and adverse business conditions. 2.5 is also the initial rating for new bookmakers when they do not have ties with established betting operations or when certain elements such as public information and players' feedback are limited. While a rating of 2.5 doesn't necessarely means that your funds are at risk more than they would be with a higher-rated bookmaker, we believe there is no particular advantage in playing with bookmakers rated 2.5.
2012-01-22, 16:55 | #7 |
Kanske inte de bästa oddsen.
När jag spelade där hade de många nya erbjudande för att få bonus. Något som är minus är att de har väldigt dålig koll på vissa regler som de tar från andra sidor och tolkar för att de ska bli bättre för dem. Hade spelat över på en amerikansk fotbolls match samt handikapp. Den avbröts i början av 4:e kvarten var typ 2 poäng under totaen och 3 från handikap. Alla normala spelbolag hade denna gav pengarna tillbaka. För att det ej hade spelats tillräckligt lång tid. Men Comeon tolkade denna regel på ett helt annat sätt och vägrade att inse hur fel de hade. De sa att matchen måste spelas om för att denna regel ska gälla. Så efter detta omsatte jag bara alla bonuser och tog ut alla mina pengar eftersom att jag nästan bara spelar på amerikanska sporter. Utbetalningar kan man inte klaga på. Fick alla mina dagen efter in på mitt bankkonto. |
|
|