|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-10-06, 01:28 | #1 |
GS75 Årjäng reducerat 90kr (10)
Jackpotomgång som ser otroligt lättlöst ut på förhand
Liras ABC där minst 3 A måste vinna. Några favoriter skall knäckas! Avd 1. 3 The Way I Talk Ås 64% blir stor favorit från ledningen men med rätta. Jag ser ingen som skulle kunna göra jobbet utvändigt även fast det inte är idealdistansen. Blev manglad i omgångar senast och föll med flaggan hyfsat på topp. Goops 11 Joint Chef 19% klart värst emot men vad ska han kunna göra därifrån? Crebas bakom 5 Ziva 5% får ett fint lopp men ska inte kunna utmana. A 3 (enda spiken) Avd 2. 1 Fourwhitesox 57% är också en klart berättigad storfavorit från främre volten. Men 3 år och 1 lopp innanför västen bäddar för en liten gardering. Dom 2 näst mest streckade köper jag inte som ston med bakspår från tillägg! Däremot ska 9 Västerbo Rockstar 4% och 11 Silver Lining 3% med från bättre lägen. Häxar det för favoriten så tror jag dessa är klart värst emot! A 1. B 9,11 Avd 3. Ytterligare en berättigad favorit i 13 Åsvinn S.K. 26% som är den klart bästa hästen i loppet. Han står dock med dubbla tillägg så det får inte strula för mycket. 6 M.P.Atle 23% är bara 4 år och det brukar inte gå bra mot äldre kallblod. Däremot formstall och förmodligen i ledningen ganska tidigt så det kan gå! Gjorde inte bort sig i norska derbyt senast.. Två luringar som måste med är 4 Gran Eld 3% och 5 Huseby Sirius 1% A 13. B 6. C 4,5 Övriga lopp är också färdiganalyserade men dom skriver jag om imorgon om jag får tiden att räcka till.. Fullt Senast redigerad av KalleKlut den 2024-10-06 klockan 13:58. |
|
2024-10-06, 14:24 | #2 |
Tyvärr en del strukna motbud gör att det ser ännu enklare ut för favoriterna såhär på förhand. Det blir två spikar och minst 1 A till som måste vinna.
Spik på The Way I Talk Ås 66% Det här ska han inte kunna torska! Spik på 9 Timber Tile 45% Då värsta motbudet ströks så blev värdet på favoriten ett helt annat! Visst, 3 år och bakspår.. Men som jag ser det så är det bara galopp emot nu när det bara är 9 hästar i loppet. Klart bästa hästen som bör runda rätt så enkelt till slut. |
|
|