Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-10-06, 01:28   #1

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10708
Standard

GS75 Årjäng reducerat 90kr (10)

Jackpotomgång som ser otroligt lättlöst ut på förhand
Liras ABC där minst 3 A måste vinna. Några favoriter skall knäckas!

Avd 1. 3 The Way I Talk Ås 64% blir stor favorit från ledningen men med rätta. Jag ser ingen som skulle kunna göra jobbet utvändigt även fast det inte är idealdistansen. Blev manglad i omgångar senast och föll med flaggan hyfsat på topp. Goops 11 Joint Chef 19% klart värst emot men vad ska han kunna göra därifrån? Crebas bakom 5 Ziva 5% får ett fint lopp men ska inte kunna utmana.
A 3 (enda spiken)

Avd 2. 1 Fourwhitesox 57% är också en klart berättigad storfavorit från främre volten. Men 3 år och 1 lopp innanför västen bäddar för en liten gardering. Dom 2 näst mest streckade köper jag inte som ston med bakspår från tillägg! Däremot ska 9 Västerbo Rockstar 4% och 11 Silver Lining 3% med från bättre lägen. Häxar det för favoriten så tror jag dessa är klart värst emot!
A 1. B 9,11

Avd 3. Ytterligare en berättigad favorit i 13 Åsvinn S.K. 26% som är den klart bästa hästen i loppet. Han står dock med dubbla tillägg så det får inte strula för mycket. 6 M.P.Atle 23% är bara 4 år och det brukar inte gå bra mot äldre kallblod. Däremot formstall och förmodligen i ledningen ganska tidigt så det kan gå! Gjorde inte bort sig i norska derbyt senast.. Två luringar som måste med är 4 Gran Eld 3% och 5 Huseby Sirius 1%
A 13. B 6. C 4,5

Övriga lopp är också färdiganalyserade men dom skriver jag om imorgon om jag får tiden att räcka till..

Fullt

Senast redigerad av KalleKlut den 2024-10-06 klockan 13:58.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-10-06, 14:24   #2

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10708
Standard

Tyvärr en del strukna motbud gör att det ser ännu enklare ut för favoriterna såhär på förhand. Det blir två spikar och minst 1 A till som måste vinna.
Spik på The Way I Talk Ås 66% Det här ska han inte kunna torska!
Spik på 9 Timber Tile 45% Då värsta motbudet ströks så blev värdet på favoriten ett helt annat! Visst, 3 år och bakspår.. Men som jag ser det så är det bara galopp emot nu när det bara är 9 hästar i loppet. Klart bästa hästen som bör runda rätt så enkelt till slut.
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td