|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-05-07, 13:27 | #1 |
Sharps officiella andelsspel V6
Då var det dags för oss o lira igen iom vi fick jacke igår
Välkomna!! Dahles V6 https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...024-05-07_33_5 Gotlands V6 https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...024-05-07_33_5
2024-05-07, 18:43 | #2 |
Jag var snabb idag. Åtta olika spel till V6, V86, GS75 och V75 från dig och Gotland som låg ute. Köpte in mig på samtliga så på lördag kväll är man förhoppningsvis ekonomiskt oberoende
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8) |
|
2024-05-07, 19:23 | #3 |
Administrator
|
Ett var, var dag (som det är jackpot)!
En bit kvar till Linköping!
2024-05-07, 19:45 | #4 |
Ja. Det var ju därför ni hade spel till fyra olika spel under fyra dagar. Det kostade ingen förmögenhet att köpa in sig. Paret i Linköping hade tom spel till någon V65a i Odense tidigare idag men sålde knappt något. Måste vara surt att ha lagt massor av timmar på att analysera dom loppen och sen knappt sälja några andelar. Eller så tänker alla som inte köpte in sig att det nog inte ligger mycket arbete bakom systemen vilket nog stämmer.
|
|
2024-05-07, 19:58 | #5 | |
Administrator
|
Citat:
Numera är de ju även experter på precis alla andra idrotter som finns att spela på. Såg något spel där de lirar var sitt system på TT (topptipset). 8 matcher. GRUNDLIG ANALYS! 7 helgarderingar och sedan spik på var sitt lag i åttonde matchen... Att folk fortsätter köpa är det jag är mest fascinerad över.
2024-05-07, 20:09 | #6 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10) |
||
|