|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-04-20, 07:54 | #1 |
Andel med potential 14kr
Äntligen på plats igen, så redan på väg till Malmö.
Kommer som vanligt fråga runt på stallbacken och bygga systemet efter det. Systemet ligger uppe men har just nu bara en spik, kan bli en till innan inlämning. Måste ha med BlackHawk Face och hade jag vetat han går iväg hade jag spikat. https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...b-588cd6bf51a9 |
|
2024-04-20, 11:01 | #2 |
Bergharn är väldigt lurig när han pratar om Harpy och det brukar var ngt bra på gång då. Även Uncle Silvio är han nöjd med, men läget är som det är.
Skulle gärna vilja hitta en spik till, men ska fortsätta fråga runt och se vad som händer. |
|
2024-04-20, 12:28 | #3 |
Åt lunch med några som jag har stort förtroende för, jag frågade om dom trodde det fanns ngn mer bra spik. Den ena tog snabbt fram mobilen och visa mig lopparkivet från Italien och Dany Capar.
"Det är helt galet att den inte ens är favorit just nu" som en sa (då ska man veta att dessa personer har häst med i samma lopp) så ska vänta in värmningen, men troligtvis är det kompletterande spiken. Skrällen sa båda var Emma Jet avd 2! |
|
2024-04-20, 14:31 | #4 |
27% Cattulo Jet är ju alldeles för lite kanske ändrar till denna som spik istället för Dany Capar om procenten står sig.
|
|
|