Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-07-28, 10:16   #1

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4740
Standard

V6 ESKILSTUNA LUNCHTRAV 20KR START 12:45

slutsåld

Senast redigerad av dReaMz den 2023-07-28 klockan 12:19.
dReaMz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-28, 13:41   #2

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1373
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dReaMz Visa inlägg
slutsåld
Riktigt snyggt att få med skrällen i avd:2 som var väldigt nedspelad oddsmässigt som spelad på 1,88%..

Gissar att du gick på kusken Rikard N Skoglund.

Ajajaj, Där åkte vi i Avd:3 men gillar att du går för det och vågar välja bort ett betrott ekipage..

När alla rätt sitter, då får du rikligt betalt förhoppningsvis.

Red: Tänkte nu ta rygg på din spik med Mats Djuse och 4,66ggr och de på ATG håller med men gillar ett plats-spel på Max Lane mer till 4,8ggr på plats men hoppar ändå spel, då det ej känns helt rätt..

men helsike så bra Luv you Shermer var! ( Har nu i minnet en annan Shermer häst som var riktigt bra! )

Senast redigerad av Trinity den 2023-07-28 klockan 14:19.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-28, 14:16   #3

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 4740
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Riktigt snyggt att få med skrällen i avd:2 som var väldigt nedspelad oddsmässigt som spelad på 1,88%..

Gissar att du gick på kusken Rikard N Skoglund.

Ajajaj, Där åkte vi i Avd:3 men gillar att du går för det och vågar välja bort ett betrott ekipage..

När alla rätt sitter, då får du rikligt betalt förhoppningsvis.
hej Trinity
tack för inlägg

Jag går alltid på min egna väg när jag spelar trav följer inte flocken.

Rickard N Skoglund är en topp kust enligt mig med topp kör händer. procent kollar jag mindre på går på känsla och vad det är för lopp som körs. pengarna ligger i de mindre spelade hästarna

Ha en toppen dag nya tag V75
dReaMz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-28, 14:31   #4

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1373
Standard

[QUOTE=dReaMz;811089]hej Trinity
tack för inlägg

Jag går alltid på min egna väg när jag spelar trav följer inte flocken.

Rickard N Skoglund är en topp kust enligt mig med topp kör händer. procent kollar jag mindre på går på känsla och vad det är för lopp som körs. pengarna ligger i de mindre spelade hästarna

Ha en toppen dag nya tag V75 [/QU

Helt rätt att gå sin egna väg och våga hålla på det..
I längden är det receptet för framgång och när man väl sätter alla rätt så ger det riktigt bra betalt!

Red: Lär ta en del andelar då på din V75:a, brukar ta 5 andelar eller 10% som brukar vara 100 kr. ( lär vara samma nu )
Gillar med Rikard N Skoglund som gjort det riktigt bra under en längre tid nu...

Ha nu själv en underbar helg!

Senast redigerad av Trinity den 2023-07-28 klockan 14:45.
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td