Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-05-06, 13:59   #1

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

V75 Åby Skrällsystem med härligt lås!

Underbara tävlingar på Åby och jag kommer som vanligt spela ett system för att ta hem de stora pengarna!
Har faktiskt vunnit mina 5 största vinster i travtippandet på denna banan så den är en klar favorit!

Länk här: https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-7f79adf7d354

Trots stora favoriter finns det potential att fälla de flesta, då det är negativa saker man kan peka på hos de flesta av dem!
Dagens roligaste lås kommer i avd 4, genom nr 6 och 10!!

Dagens bästa spik är nr 10 avd 6!

Såhär resonerar jag om loppen i korthet :

Avd 1: Givet lås på 2 riktiga formhästar 6 och 9

6 satt fast till sent senast, gick en härlig spurt då han fick fritt, perfekt uppladdning inför detta. Då Nordsatröm knappast vågar ladda med Kentucky River denna gången så har Åke Liindblom bra chans att köra till spets här, fin chans därifrån!

9 Blir det hårt tempo så vinner givetvis Melby Jinx. Denne har sett helt underbar ut i årets starter, höjt sig både 1 och 2 nivåer tycker jag!

Bra lås att inleda med!

Avd 2: Här kommer jag chansa och gardera Joviality, då det trots allt bara är andra starten i Sverige, och den troligen får göra jobbet utvändigt denna gången. Antaligen är den bara bäst men ska vi ha utdelning måste ngn storfavorit falla så vi försöker på denne! 1 2 3 5 6 och 9 är de som kan vinna bakom så jag streckar alla för att inte missa den som vinner om favoriten faller!

Avd 3:
Dagens svåraste lopp och given helgardering! Här MÅSTE smällen komma för utdelningens skull. Jag tror personligen att 8 och 11 har sämst chans, så om vi inte får ihop kassa nog till systemet är det dessa båda som ryker först.
Nr 1 är en fin skräll från perfekt läge till ynka 1%, den jobbar vi in!

Avd 4: Dagens roligaste lås! 6 och 10 kör jag på här!
Båda såg riktigt tankade ut i försöket, och spurtade formidabelt! Jag tror det blir grymt bra tempo på detta loppet och att nr 1 inte får sitta ifred i ledningen. Det borgar för en spurtvinnare och dessa två har spurtkrutet torrt 300 kvar garanterat! Kan vi jobba in en av dessa till galet låg procent så sitter vi grymt bra på det inför slutet.

Avd 5: Kul lopp, svårt är det med, jag kommer chansa på ett 3hästarslås här då jag tror på hårt tempo! Då tar vi de 3 spurthästarna som alla har form, och som alla tacksamt nog står i låg procent, nr 4 10 11. En av dessa kommer spurta hem det tror jag, och värdet sticker ännu mer =)

Avd 6: Spik nr 10. Låter på Magnus Djuse som att det här är hans bästa chans ngnsin på V75 typ, och man är ju benägen att hålla med nästan.
Bästa hästen,
galet bra spurtare
bättre spår än sist, den vann från spår 12 enkelt.
Bra startryggar
garanterat hårt tempo
bästa kusken... the list goes on.
Lika bra chans som Joviality och San Moteur men bara hälften så mycket streck, TACKAR!

Avd 7
: Lås 1 och 6!

Egentligen är såklart San Moteur överlägsen och har givetvis superbra vinstchans!
Men:
Det kan krångla från spår 6
Han har trots allt haft feber inför, och ingen optimal uppladdning.
han lär inte få spets och får göra jobbet själv utvändigt här
Det är avd 7 och favoriten där får alltid extra mycket streck på sig då gemene man hellre spikar avd 7 än avd 1 tex för att inte åka ut direkt. Man vill ha spänningen kvar så att säga att ha chans på 7 rätt.

Så då tar jag med det givna motbudet nr 1 Millondollarrhyme!
Den här hästen hade jag räknat ut, men med förändrad träning så har den höjt sig en nivå och sett strålande ut i år! Den är garanterad perfekt resa på innerspår, rygg på ledaren högst troligt, och är San Moteur det minsta dålig kan den smälla till på open stretch! 4% är taget!

Nu kör vi!

Senast redigerad av mr_stylez den 2023-05-06 klockan 14:47.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-05-06, 15:37   #2

mr_stylezs avatar

Standard

Då det är få sålda andelar så kommer jag banta avd 3 som jag skrev ovan.
Jag har tagit ner det loppet till 1 6 7 9 10 just nu, behövs 3 andelar till för att kunna lämna in!

Kom igen och köp ni som vill vinna mycket idag och slippa dela med många andra
Gammal 2023-05-06, 16:03   #3

mr_stylezs avatar

Standard

Lämnar in i tid, då fick bli ett bantat system: Tog bort nr 11 avd 5 med då jag tror minst på dem av de tre jag ville ha där.

Lycka till ni som köpt andelar

V75, ÅBY, 2023-05-06
V75
Inlämnat: 2023-05-06, 16:01
Magnus T Nilssons andelsspel
Åby
Lördag 2023-05-06
Start: 16:20
Kostnad: 280,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 9 (4, 1)