Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-17, 23:05   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

V75 Momarken lördag 1620 via tillsammans

Vi provar att vara med
Jag har gått igenom loppen helt osannolikt mycket streckad just nu Stoletheshow Jag tycker även att det är mycket streck på en del andra hästar

Vi spelar via tillsammansbolaget och som vanligt max 50 andelar

Vi kör andelspriset denna gång till 100 kr jämnt -Prutatåklart

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...xeShwBgEvZlA==

Thats all
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-18, 12:18   #2

Standard

27 andelar sålda jag tror vi stoppar på ca 35 andelar idag annars spelar vi för det som kommer in
Jag har varit uppe med tupperiet idag och tur var nog det för då jag gick igenom loppen från V4 Ålborg såg jag att det fanns spelvärde där och den hängde vi in med potential till ännu högre utdelning i V4-4

Jag har gått igenom V75 loppen och jag har även som jag nämnde roat mig till Danmarks V4 och då det är poolspel gillar jag att vara med över 400K omsatte Ålborgs V4 med klasslösa lopp

Jag har även gått igenom loppen till V4 Vermo ska fundera om jag lägger ut ett andelsspel dit eller inte då det denna vecka igen är tröööögt med andelsförsäljningen det går i vågor upp och ned

Thats all
Gammal 2023-03-18, 13:30   #3

Standard

32 andelar sålda jag har lagt in köpstopp 15:00 Jag ska iväg en timme -sociala åtaganden

Systemramen ligger fast på egna synintryck som vanligt

Jag vill sedan avvakta V4 start och bilda mig en egen uppfattning hur baneriet är idag sen vill jag ha sista timmen på mig att göra det sista finstilta

32 andelar X 100 kr det får vi ett slagkraftigt sysmtem på oavsett

Jag kommer annars att stoppa idag på max 40 andelar om det inte tillkommer ett gäng andelsköpare just nu den timmen jag är offline men det låter långsökt

Thats all
Gammal 2023-03-18, 14:06   #4

Standard

V4 framskjuten till 1925 på grund av svårt banunderlag Kul att spela då?! Det blir lotto på hög nivå kanske till och med V75 ställs in men knappast troligt pengarna ska in...
Svara

td