|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2021-06-10, 09:41 | #1 |
V4 Australien 10/6
Penrith
Tävlingarna inställda Jag la 3 timmar i går kväll/natt på omgången och tyckte mig ha extra bra koll. V4:1) 4 Beaudiene Western hade blivit stor favorit men hade heller inte kunnat torska. Jag har sett hästens 2 Triallopp och de var minst sagt imponerande. I senaste loppet slog BW en häst som i måndags vann en uklassningsseger mor tuffare motstånd än vad BW skulle ha mött i dag. Jag hade fått ner ramen till 12 rader som kändes väldigt starka. 2x2x3 i anslutningen och i alla de 3 sista avdelningarna trodde jag mest på de som var minst streckade av de 2 eller 3 jag hade markerat. Det var alltså flerbongsläge med sikte på en utdelning 100-250kr. min rank i de 3 sista avdelningarna avd2) 10 Miss Daytona 165 före 4 Scottie Mach avd3) 7 Skippys Delight 19% före 8 Hammertime Harley Avd4) 1 Zukhov Leis 7% före 8 Collina Kay Jay 14% och 6 Elroy Jetson 24% Hade vevat lopprepriser i 2 timmar bara för de 3 sista avdelningarna. Trist att det vart inställt. Beaudiene Western som skulle spikats i avd 1 vinner i alla fall sitt nästa lopp så det är en nästagångare. Hoppas hästens nästa start blir inom V4 så att man få rny chans att spika . Troligen blir det inte så då Australien kör 4-6 banor per dag med 9-10 lopp och att ATG ska välja rätt Bana för vårt V4 spel och samtidigt rätt lopp att lägga V4 loppen i är ju ganska liten chans |
|
|