Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-05-21, 14:11   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 471
Standard

Superomgång på stryktipset 500kr/andelen

Superfin omgång på söndag med massor av PL-matcher som spelas samtidigt. 17mille i jackpot och vi jagar de stora pengarna. Jag har kodat ett eget program som genererar värderader. Vi har använt det under 9år och ligger på stort plusresultat med flera miljonvinster under dessa år. Nu finns några platser lediga, vem vill vara med?

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...2-4a462c90ddae
Wiseguy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-23, 08:21   #2

Standard

Bump
Gammal 2021-05-23, 10:15   #3

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 4555
Standard

Vad har du för tankar om omgången??
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-05-23, 12:07   #4

Standard

Programmet jag utvecklat utgår ifrån hur mycket värde en rad har, dvs vi jämför hur svenska folket har spelat med hur spelbolagen värderat respektive match. Detta för att få ut värdet på varje enskild enkelrad, sen sorterar vi dessa på ett speciellt sätt, jag vill inte gå in på exakt hur för att folk inte ska kunna kopiera mitt program så att raderna förlorar i värde. Det innebär iaf att jag inte har några egna tankar utan det står svenska folket och spelbolagen för.
Svara

td