Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-19, 16:40   #1

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Mantorp (20/3) 16.20 - 25 kronor andelen - Tre spikar!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-87b0309fa6be

Även om allt inte är slagit i sten så siktar jag på tre spikar till i morgon och tycker mig ha hittat tre stycken trevliga spikar. De här kommer högst troligast att spikas ifall inget extraordinärt inträffar.

Avd 2: En häst från stall Bergh som brukar ha vältränat och starka kusar. Nu med en lika formlös Björn Goop som spelläggaren i omgången. Det kan vara 20 mars det vänder. Aloha Chip har tävlat barfota tre gånger i livet, samtliga hos Bergh. Två vinster när tränaren själv körde och en diskvalifikation när Saga Laursen körde. Även en andraplats med barfota bak med Bergh. Nu lång distans och nedstruken till spår 6 känns hyperintressant och i dag endast 4.16%. Lär stiga men får vi den under 10% känns det som ett kap. Känns hyperintressant även om det är några bra mot. Men lägsta klassen och årsdebuten avklarad. Var liknande med en Berghtränad i onsdags!

Avd 3: Heavy Sound är en häst jag älskar. Jag får sikta på spets och slut här till urtråkig procent men att dubbla med Partizan Face känns inte rätt på ett matematiskt.

Avd 5: Björn Goop och Astronascente Zac över kort distans från "bra" spår känns väldigt intressant. 20% i skrivande stund och det är jag nöjd med. Startsnabb och kan sitta i spets eller köras dit. Men kan även vinna från andra positioner. Så andra segern för Goop här under dagen då

Övriga avdelningar kommer jag jobba med under kväll och morgondag. Det här blir nog sista matematiska systemet från min sida på ett tag och framöver kommer jag åter köra reducerat via mitt bolag! Men det skiljer några timmar i tid för mig mellan matematiska och reducerade. Den tiden och orken har jag inte haft för att bygga reducerade men jag vet fördelen med dessa system. Så sista skottet innan löningen kommer till påsk! Vi hämtar ut degen veckan innan dock

Häng på för 25 kronor andelen. Lite högre än jag brukar när det är matematiskt. Jag plockar fyra andelar själv (minst 8% i systemet).

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-87b0309fa6be

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-19, 22:51   #2

Standard

Trots att det finns några stora favoriter i både första och sjätte avdelningen lutar jag här åt att gardera på rejält. Frågan är bara ifall vi vågar lämna så många favoriter med tanke på att vi faktiskt spikar en lågprocentare och en på 20%.

Blir att fundera vidare i morgon men känner mig trygg med spikarna trots att två är lite av en chansning.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2021-03-19, 23:59   #3

Standard

Har varit och kladdat runt lite nu i loppen och det känns som jag inte riktigt får ihop det som jag vill i de fyra "öppna" loppen. Har börjat skissa lite som kan synas men det kan ändras enormt i morgon så de här strecken ska tas med en nypa salt även om de i första och sjätte där jag ville ha många hästar känns hyfsat givna oavsett uppbyggnad.

Nu har jag istället fyllt på med ett antal hästar i fjärde och sjunde avdelningen. Känns som det kanske inte behövs så många där men det finns en del intressanta lågprocentare. Mycket hopp så klart att det ska studsa rätt.

Skulle vi stå över favoriterna i första, fjärde och sjätte blir det ju enorma chansningar och sannolikheten att alla faller är ungefär 26%. Inte så tokigt ändå men det garanterar ju inte att vi hittat vinnaren där bakom. Dessutom måste favoriten i andra falla och får lågprocentare vinna! Vem sa att V75 var enkelt? Ingen va?

Jag ska nog få ihop något med bra potential under lördagen även om det kanske blir ett skrällsystem deluxe, men sådant händer ju lite då och då. Hellre falla på att en favorit vinner än att tappa miljonen för att 7%-aren vann

Spikarna är klara och tycker ni det är intressant så är det 25 kronor andelen!

Gammal 2021-03-20, 12:21   #4

Standard

Procenten på chansspiken i andra går alltså nedåt... var ju inte det jag räknade med... ska man se det som positivt eller negativt?

Gammal 2021-03-20, 13:30   #5

Standard

Just nu funderar jag på ifall det är värt att lägga en tredjedel av insatserna på startsnabbe Herakles i första. Tror dock Micke J tar sig tipp spets och kör där ett tag, alternativt får rygg på en väldigt bra häst. Är ju dumt att lämna den då men 85 i fast odds gör att att även jag kan börja tvivla på ifall det är rätt... Med sex hästar så är den given där men på tre? Svårt med matematiska system på trav för att få ihop systemen snyggt!

Gammal 2021-03-20, 13:39   #6

Standard

I nuläget ser det ut som att gör större spelkassa vi får, ju fler hästar kommer med i första avdelningen. Men kommer sen även kolla värmningar och ta intryck av intervjuer och ändringar så kan ske annat också så klart - men jag känner mig nöjd så här knappa tre timmar före start!

Gammal 2021-03-20, 14:04   #7

Standard

Bumpa sönder sidan

Gammal 2021-03-20, 15:38   #8

Standard

Finns platser kvar i dagens mest hoppfulla system.

Fortfarande är det första avdelningen som jag funderar och har mig i! Kommer ha fyra hästar där just nu men vet inte om jag bara ska lägga till favoriten där eller inte. Känns jobbigt att lägga till nr 8 som startar bakom en slö häst och sen nr 12 som inte heller har gynnsamt spår även om den borde komma igenom rätt bra.

Så 4 eller 12 kommer nog läggas till i första! Vill gärna behålla Herakles!

Gammal 2021-03-20, 16:05   #9

Standard

V75
Inlämnat: 2021-03-20, 16:05
Johan Salomonssons andelsspel
Mantorp
Lördag 2021-03-20
Start: 16:20
Kostnad: 720,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5, 6, 11 (12, 8)
2: 7 Aloha Chip (2, 8)
3: 1 Heavy Sound (4, 8)
4: 1, 3, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 15 (2, 14)
5: 2 Astronascente Zac (5, 4)
6: 3, 4, 5, 7 (2, 8)
7: 1, 3, 4, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15 (10, 2)

4x1x1x9x1x4x10 = 1440 rader.
1440 x 1 x 0,50 kr = 720,00 kr.
Totalt: 720,00 kr.
Min kostnad: 720,00 kr x 8/29 = 198,62 kr
Rättningskod: FMX NTM XMK

Gammal 2021-03-20, 16:47   #10

Standard

Den spiken hade långt från sin bästa dag, såg bara seg ut hela tiden och hamnade åter i dödens där den fått gå lite för mycket. Blir störd av Örjan sen dessutom men det hade nog spelat mindre roll! Suarez fick bestämma helt och var väl rätta spiken... valde fel Bergh-häst.. kunde ju hoppats på rygg ledaren men var aldrig ens nära där...

Gammal 2021-03-20, 19:07   #11

Standard

Vi garderar ju på i helt fel lopp med facit i hand men även med första och sjätte hade det inte hjälpt så mycket. Lite irriterad att jag tar med favoriten i första men det kvittar ju även om jag valt 12 istället där.

Ratade fyra favoriter och endast två vann så där var jag ju rätt på det men blev ju helfel i andra avdelningen! Sen var väl Aloha Chip sämre än väntat men det är ju inte den speediga sorten och har ju vunnit från dödens tidigare (om än turligt).

Summeringen blir väl varken hackat eller malet.

Positiva är att framöver är det enbart reducerade V75 och V86! Det hade dock inte hjälpt i dag men kanske fem eller sex rätt med maxklaff kunde det blivit!

Enda jag är lite nöjd med är att jag åtminstone inte spelar som 95% av övriga som ska ha med favoriterna överallt. Digital Summit kom inte ens med till 61% här på fyra hästar! Men vad hjälper det?

Svara

td