Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-02-18, 09:13   #1

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V4 Ballarat 18/2

Tycker det är läge att prova Australiens V4 fån Ballarat.

Norge är med och spelar i vår pool och rikstototo är en stor "influencer" av hur de norska spelarna streckar:

"Dagens banker

6 Mea Culpa (V4-3) årsdebuterer. Var hardt ute sist, i en sesongfinale der gode Kenya vant. Her dropper han i klasse. Nest sist fullførte han godt til annen etter drøye spor på sisterunden. Her forventer vi et offensivt opplegg. Bra vinnersjanse i en åpen omgang. "

Rikstotos tips ryggas flitigt av de Norska spelarna då det har fin träffprocent på spikförslagen. Men de flesta korrekta spiktips från dem är dagens största favorit i en normal lätt omgång med hästar under 1,50 i odds ute.

Dagens Omgång är öppnare och det finns 3-5 rimliga vinnarkandidater i varje lopp.

Jag hade inte läst Rikstotos tips när jag gjorde min rad , men deras spik hade jag inte med på systemet.

6 Mea Culpa ser ut att bli dagens största favorit så jag provar mitt ospikade system där jag lämnad Mea Culpa utanför

SLUTSÅLD

V4
Inlämnat: 2021-02-18, 09:20
Basses andelsspel
Ballarat
Torsdag 2021-02-18
Start: 09:45
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6, 7 (1, 2) 6 Valour Stride 6% -347 kr
2: 2, 7, 8 (6, 10) 2 Ferocious Son 24% - 739kr
3: 2, 3, 10 (6, 1) 10 Tic Tact 10% - 3 247kr
4: 2, 4, 5, 6 (1, 9) 1 vinner via "open stretch" - ett spår som inte Ballarat har...

4x3x3x4 = 144 rader.
144 x 1 x 2,00 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.

Lycka till

Senast redigerad av Basse den 2021-02-18 klockan 12:43.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-18, 09:52   #2

Standard

Bästa möjliga start för systemet

6 Valour Stride 6%

då hoppas vi det håller hela vägen nu.

Dagens Största favorit är kvar att fälla i avd 3.

borde bli bra efterrens om vi lycks fälla den med tanke på att vi redan fått in en skräll från botten i första avdelningen
Gammal 2021-02-18, 09:55   #3
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5588
Standard

Bra start.. Jobba in denna nu. Kan tyvärr inte hjälpa till(läkare på telefon kl 10).

Kämpa..
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-18, 09:57   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Bra start.. Jobba in denna nu. Kan tyvärr inte hjälpa till(läkare på telefon kl 10).

Kämpa..
Lycka till med läkaren
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+10)
Gammal 2021-02-18, 10:28   #5

Standard

2 Ferocious Son vinner andra avd knappt före 8 som vi också hade med.

intessant att 2 (24%) rensade bättre på V4 är 8 (20%)

Jag antar att det var en bra vinnare för oss då vi undvek sämsta renset

Nu fäller vi dagens största favorit i avd 3!

de fyra mest betrodda hos Bookies inför avd 3

2 Shady Credit 2,80 - rensar till 1 523kr
6 Mea Culpa 3,10 - rensar till 1 098kr = klart dåligt " spelvärde"
10 Tic Tact 5,00- rensar till 3 247kr = kanonrens
3 Rose Cooper 6,50 - rensar till 2 838kr

Senast redigerad av Basse den 2021-02-18 klockan 12:44.
Gammal 2021-02-18, 11:00   #6

Standard

10 Tic Tact vinner tredje

våra två andra streck var tvåa och trea

Rikstotos spik fick nöja sig med fjärdeplatsen- jag får tacka Rikstoto som haussade upp 6 Mea Culpa så att omgången vart spelvärd.

Jobba in 2,4,5 eller 6 i sista nu jag orkar inte spricka nu efter att det stämt nästan optimalt i de tre första avdelningarna

Senast redigerad av Basse den 2021-02-18 klockan 12:44.
Gammal 2021-02-18, 11:25   #7

Standard

jag spyr.....

hur kan 1 gå förbi invändigt! över upploppet på en bana utan Open Stretch

Helt Sjukt
Gammal 2021-02-18, 11:29   #8

Standard

saxat från programmet:

"Race 7 NEED FOR SPEED PRINCESS (HEAT) 9:21 PM
Track: Circumference - 1000m, Straight - 248m, Front line - 7, Sprint lane not in operation"
Gammal 2021-02-18, 11:48   #9

Standard

Jag har tippat vasst de senaste dagarna , har haft bra drag ofta som också levererat bra prestationer.

Men någonting blir fel någonstans hela tiden - travgudarna verkar inte vilja att jag ska sätta mina spel just nu

Om man inte får betalt på sina ideer även när man är rätt ute så är det inte så motiverande att kasta sig på nästa startlista och leta nya drag.

kanske dags för en paus nu ?

Som sagt känns det som om det inte är meningen att jag ska vinna just nu.

ok om jag tippar uselt, då kan jag ta en torskperiod. Men när jag hittar bra speldrag som den stora massan missat och de levererar och man ändå inte vinner är det tungt.

Som det känns nu står jag över helgens Jackpotomgångar även fast det är bra pengar att spela om. Har svårt att hitta motivationen att fortsätta lägga ner den tid som behövs för att bygga genomarbetade system.

Framgång föder framgång, när jag är inne i ett vinststim som nyligen från mitten av November till mitten av Januari känns allt lätt. Motivationen att djupdyka i startlistorna finns där. Jag tvekar inte att spika de drag jag hittat även om strecksson och betaltjänster tycker annorlunda.

Men just nu hittar jag fortfarande dragen men får aldrig betalt. Det blir en ond Cirkel för även om man har rätt drag har man tvekat till det med för många streck där man garderar eller tagit bort just vinnaren på 4 streck i ett lopp man tycker 5 kan vinna som på dagens V4 Ballarat...

ursäkta gnället men jag var bara tvungen att skriva av mig lite grann efter flera dagar i följd med "nästan-vinster" som hade gett förhållandevis bra.

over and out
Ace (+5), abborre (+5), papak (+10)
Gammal 2021-02-18, 12:47   #10

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

Att du är en bra tippare råder det inget tvivel om Basse och dessa "off-side" perioder har vi alla emellanåt speciellt när man ägnar sig åt streckspel, en paus kan vara en lösning jag hade nog personligen skippat streckspelet ett tag och koncentrerat mig på just mina drag i form av tvilling/komb/trio istället för att ta mig an fler lopp än just de där jag har mina drag.

Hur du än väljer att göra så ser jag fram emot att ta del av dina tips i framtiden och för att muntra upp lite grann så tror jag säkert att du har en plussiffra när du loggar in på atg för senaste 12 månaderna på mitt konto står det just nu -18k
Basse (+5)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-18, 13:06   #11
Ace

Standard

Först blev jag förbannad när jag läste: jag spyr.....

hur kan 1 gå förbi invändigt! över upploppet på en bana utan Open Stretch

Helt Sjukt

Kikade på videon och inser att Ryan Duffy klantar till det.. Han tittar bara på utvändig häst och byter spår utåt på upploppet så 1an får fritt att bara köra rakt fram. Verkar som han inte är medveten om hotet i rygg och bara kör mot utvändig häst.

Körs loppet 10ggr till så kommer inte 1an få luckan på det sättet så jag förstår din frustration som du nämner ovan.

Spel till helgen eller inte avgör bara du men fick en tanke när jag läste vad du skrev och som kanske kan ge spelglädjen tillbaka..

"Men just nu hittar jag fortfarande dragen men får aldrig betalt. Det blir en ond Cirkel för även om man har rätt drag har man tvekat till det med för många streck där man garderar eller tagit bort just vinnaren på 4 streck i ett lopp man tycker 5 kan vinna som på dagens V4 Ballarat..."

Vid nåt tillfälle för inte allt för länge sedan så tog du ut en vinnare och ett platsspel i varje lopp på en galopptävling och lirade till fasta odds med ett mycket bra resultat. Skulle inte det kunna ge en kick i rätt riktning att vara tvungen att välja en (1) vinnare och inte som på streckspel riskera att gardera bort sig eller ta bort en som borde vara med?

Hoppas det vänder snart..
Basse (+5)
Gammal 2021-02-18, 17:41   #12

Standard

De-Ja-Vu ...

Det händer Exakt samma sak på Vincennes som i Australien i morse

6 leder in på upploppet , 14 kopplar grepp på ledaren 50m kvar.

Då händer det igen....

6 bryter ut så att 11 i rygg ledaren utan lucka kan köra rakt fram och gå förbi.... långt ner till övriga.
Som en extra snyting i ansiktet Galopperar 14 efter att blivit halvt påkörd när Abrivard försöker svara 11 som fick en lucka som inte fanns 50m före mål.

Som sagt , samma saker händer mina spel om och om igen

V4
Inlämnat: 2021-02-18, 15:48
Vincennes
Torsdag 2021-02-18
Start: 15:50
Kostnad: 80,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 HAITI ISLAND (7, 5)
2: 2 Empire (7, 1)
3: 5, 7 (8, 3)
4: 7, 14 (12, 9)

1x1x2x2 = 4 rader.
4 x 10 x 2,00 kr = 80,00 kr.
Totalt: 80,00 kr.
Rättningskod: JKW DTM KZL
Ace (+3)

Senast redigerad av Basse den 2021-02-18 klockan 17:44.
Gammal 2021-02-18, 18:22   #13

Sharp$: 58073
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag har tippat vasst de senaste dagarna , har haft bra drag ofta som också levererat bra prestationer.

Men någonting blir fel någonstans hela tiden - travgudarna verkar inte vilja att jag ska sätta mina spel just nu

Om man inte får betalt på sina ideer även när man är rätt ute så är det inte så motiverande att kasta sig på nästa startlista och leta nya drag.

kanske dags för en paus nu ?

Som sagt känns det som om det inte är meningen att jag ska vinna just nu.

ok om jag tippar uselt, då kan jag ta en torskperiod. Men när jag hittar bra speldrag som den stora massan missat och de levererar och man ändå inte vinner är det tungt.

Som det känns nu står jag över helgens Jackpotomgångar även fast det är bra pengar att spela om. Har svårt att hitta motivationen att fortsätta lägga ner den tid som behövs för att bygga genomarbetade system.

Framgång föder framgång, när jag är inne i ett vinststim som nyligen från mitten av November till mitten av Januari känns allt lätt. Motivationen att djupdyka i startlistorna finns där. Jag tvekar inte att spika de drag jag hittat även om strecksson och betaltjänster tycker annorlunda.

Men just nu hittar jag fortfarande dragen men får aldrig betalt. Det blir en ond Cirkel för även om man har rätt drag har man tvekat till det med för många streck där man garderar eller tagit bort just vinnaren på 4 streck i ett lopp man tycker 5 kan vinna som på dagens V4 Ballarat...

ursäkta gnället men jag var bara tvungen att skriva av mig lite grann efter flera dagar i följd med "nästan-vinster" som hade gett förhållandevis bra.

over and out
Spelar man streckspel, i synnerhet som du gör där systemen ska ha potential , finns det inte en chans att leverera vinster på löpande band. Tror att du har för höga ambitioner om du har krav på dig själv att det inte ens får gå några veckor utan att det levereras vinster för att se det som ett misslyckande. Hoppas du fortsätter för det är ett kul andelsgäng att vara med i och spänningen att vara med bara den värd en slant. Har man spelat på trav i typ 25 år som jag gjort vet man att det inte blir full pott på streckspelen jätteofta. Det kommer en fullträff igen snart om du kör på som du gör.

Sen tror jag personligen inte på att lira till en massa olika banor runt om i världen samma dag annat än för nöjes skull. När jag har tid att läsa på lägger jag krutet på en bana och då i regel på huvudbanan där potterna är störst , sporten oftast bäst och dit det finns mest info att analysera.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-02-18, 20:37   #14
Ace

Standard

"De-Ja-Vu ...

Det händer Exakt samma sak på Vincennes som i Australien i morse"

Kikade på loppet nu..

Krokade ihop dubbla gånger och precis så mycket som krävdes för att 11an skulle hinna dit. Sånt händer bara inte normalt.. Två ggr samma dag är grymt.

Usch, lider med dig..
Svara

td