Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-01-23, 14:56   #1

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

V75 Bollnäs 23/1

Jag vet att det sitter en del folk och väntar på länk till mitt andelsspel till V75.

Men jag har beslutat att INTE spela V75 idag.

Jag hittar inga roliga drag som jag tror på helt enkelt.

Väldigt skiktade lopp där alla går kort på samma ställen och garderar brett i samma lopp.

Jag tror på låg utdelning och att flera av de största favoriterna vinner idag.
Men samtidigt så skulle bli ganska dyrt att gardera de öppnaste loppen.
Det måste ju skrälla helt från botten i de loppen för att det ska rensa bra i de loppen. Inte roligt med 8-9 streck och bara 2-3 är streckade under 5%...

Så istället för att spela ett andelsspel för 2-3000kr i en omgång jag inte inte tror på bra chans för hög utdelning så står jag över idag.

Om jag själv tycker det känns otänkbart att spela ett eget system för 2-3000kr till omgången vill jag inte göra det för andras pengar heller

Lycka till alla som spelar själva i dag eller köper andelar av andra i tråden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5), linfre (+50), olle (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-23, 14:58   #2

Reg.datum: feb 2019
Sharp$: 1064
Standard

Ok Basse, stort tack för beskedet iaf, nu slipper man sitta med kramp på muslångfingret iaf Vi ser fram emot nästa spelomgång Trevlig helg!
Basse (+5)
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-23, 14:59   #3

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6641
Standard

Ok tack snälla för ett svar !
Jag Lämnar in ett eget system idag
Basse (+5)
Elizabeth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-23, 16:55   #4

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Du har haft helt rätt hittills . Vinner Bokli Rapp NO och Disco Volante kommande två lopp finns det nog inget bolagslir som kommer gå plus idag.

Dubbeljackpot måndag och jackpot på V86 måste vara roligare utgångsläge för att försöka komponera system med chans till hög återbäring.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-23, 17:10   #5

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58073
Standard

Vilken insats av Tekno Jerven. Betaltjänsternas klaring som blev favorit däremot usel.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-01-23, 17:33   #6

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Vilken insats av Tekno Jerven. Betaltjänsternas klaring som blev favorit däremot usel.
Ja Redens var uppenbart någonting fel på. Dalar i stort sett siste efter en perfekt resa.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td