Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-05-21, 11:52   #16
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8571
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av MultiSharp Visa inlägg
Hade missat ditt svar i andra tråden. Det skulle vara önskvärt att alla som postar speltips och tillsammanssystem även presenterar sitt historiska spelresultat per spelform: V75, V86, V64, Vinnare/Plats, etc. Ett exempel finns på RADERAD LÄNK Det vore även önskvärt att inkludera en detaljerad tabell med alla omgångar enligt formatet på RADERAD LÄNK Det skulle vara till bra hjälp både för forumbesökarna och för att den enskilde spelaren ska få en bra total överblick av sitt spelande. Statistiken ska inkludera alla spel sedan personer började spela, eller åtminstone ett par år tillbaka.
Att upprepat begära redovisning må vara en sak men att hänvisa folk bort från forumet och in till sin egen sida man skapat för tio år sedan är inte OK.
Dessutom verkar ju hela din profil skapad här enkom för marknadsföring av din/er sida vilket i mina ögon sjukt osmakligt fiske av forumets medlemmar till egna intressen.

Tack och hej!

//Gotland

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-08-02, 12:42   #17
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8571
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag har vid upprepade tillfällen starkt rekommenderat att man åtminstone presenterar sitt spel efter inlämning/start (vilket flera av de seriösa gör idag) men har fått mycket kritik för det. Därav har inget sådant krav införts (än) från vårt håll utan vi har istället låtit marknadens efterfrågan få styra. Fortsätter folk att köpa andelar utan redovisning/uppföljning så verkar ju efterfrågan finnas där. Märkligt kan man tycka.

Personligen skulle jag aldrig köpa in mig på ett sådant andelsspel. Jag skulle ej heller köpa ett där spelläggaren kör en Harryboy men det är lite samma sak där.

Grundtanken är att låta forumet vara så öppet som möjligt utan för mycket regler och förbud. Däremot är just redovisningen något som är ett gränsfall då det finns ett antal fall där det skryts kring egen förträfflighet utan att någon kunnat följa resultaten. Så det kanske kan bli något vi i framtiden bör ställa som krav för att få posta i den sektionen.

Vad tycker övriga? Bör det finnas ett sådant krav? Är det rimligt?

Oavsett så är rekommendationen fortsatt att man visar vad man lämnat in. Även om många struntar i det.

Påminner om detta!

Lägg gärna upp era spel så andra härinne kan se hur ni spelat och heja fram era lappar men även dra egna slutsatser över spelstil etc...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-04, 19:38   #18

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

Vad jag kan se har det blivit ännu sämre nu sedan Basse försvann. Är ju helt omöjligt att bilda sig en uppfattning nu om vad alla andelssäljarna som säljer andelar egentligen erbjuder , hur dom spelar och hur det går.

Tänk om det kunde skrivas en kort text om det man säljer och hur systemen ser ut. Precis som för allt annat man investerar i så vill man ju inte köpa grisen i säcken men det är ärligt talat helt omöjligt just nu att bedöma vem på sharps andelssida som har något att erbjuda som man vill köpa in sig på. Finns en länk att klicka på och köpa men sällan något mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+10), Gotland (+50)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td