![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V4 Australien Junee 22/12
Otroligt lågklassiga lopp och på förhand ser det väldigt skrällvänligt ut.
Jag försöker fälla omgångens största favorit i avd 3 SLUTSÅLD V4 Inlämnat: 2020-12-22, 09:57 Basses andelsspel Junee Tisdag 2020-12-22 Start: 10:10 Kostnad: 900,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 9, 10 (7, 1) 5 Little Archie 9%- 209 Kr 2: 1, 3, 5, 8, 10 (7, 4) 1 Light up Billy 30%- 318kr 3: 1, 2, 8, 9, 10 (7, 5) 9 Kobes Delight 12%- 1 034kr 4: 1, 3, 4, 5, 7, 9 (2, 8) 8 Fleeting Feelgood 1%- 23 600kr ![]() 3x5x5x6 = 450 rader. 450 x 1 x 2,00 kr = 900,00 kr. Totalt: 900,00 kr. Rättningskod: DAG SIG EN? Senast redigerad av Basse den 2020-12-22 klockan 11:45. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Bästa möjliga ordningsföljd i avd 1
![]() 5 Little Archie vinner före 9 och 10 ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grado (+10) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Pjuuhh, kanon att 5an håller undan!!
![]() Har noll koll på dessa hästar. Ang favoriten i 3e, ser du möjligheter att den missar spets eller är det tveksam form, streckad för hårt sett till kapacitet som gör att du ville gardera? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Citat:
De övriga har inte heller toppformrader men det finns några ostartade som gjort bra trial lopp. Till den procenten som 1 streckas så brukar man få vinnarhästar har bra chans. Den här spelas till favorit för att alla andra lopp ser öppna ut och den ser minst dålig ut i sitt lopp då hon varit tvåa 2 ggr. Favoriten kan såklart vinna loppet men jag tycker hon är ruskigt överstreckad. *** edit Norge är med och spelar V4 idag och rikstoto.no har spikat 1 i tredje ”Det har vært en vanvittig treffprosent på Australia-bankerne her på rikstoto.no i desember. Om en forbedret Yes Eye See vinner tirsdag er hun den 13. strake bankeren som innfrir!” De har 12 raka rätta spikar till Australien men idag är det lopp i lägre klass än våra p-21 lopp. Hela valet att spela stort idag var baserat på att det var hyffsad chans att favoriten i tredje gick att fälla. Sen såg de andra tre avdelningarna riktigt öppna ut. Bra vinnare i första men tyvärr favorit i andra. Senast redigerad av Basse den 2020-12-22 klockan 10:56. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Inte lika rolig vinnare i avd2...
Favoriten 1 Light up Billy vinner Värdet efter 2 avd 318kr Nu behöver vi 2,8,9 eller 10 i tredje |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Okej, tack.. Precis vad jag ville höra. Den jobbar vi bort..
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 |
![]()
Jäklar - vår överlägset bästa vinnare var ju med i striden! Slog ju storfavoriten men tyvärr var 9 och 2 en halv längd före i mål
Ordningsföljden 9-2-8-1 ![]() 1 034 kr i värde efter 3 avd Senast redigerad av Basse den 2020-12-22 klockan 11:17. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]()
Konstigt låga eventuella utdelningar.
Jag antar att menyn hade sett betydligt roligare ut om favoriten torskat i avd2. Fast den vann ju med halva upploppet och vi hade inte med tvåan i mål så jag ska inte komma här och påstå att vi var direkt nära att få in en skräll där ![]() 1 BELONGTOUS 1 300 KR 3 THATS FUNNY 2 889 KR 4 KAYJAYS TERROR 1 504 KR 5 HARPERS SPIRIT 2 007 KR 7 FAMILY TREE 2 671 KR 9 GIVE US A WINK 2 613 KR Vi får väl jobba in 3,7 eller 9 för bästa möjliga utdelning även om jag trodde de tre skulle rensa lite bättre med tanke på att dagens största föll + en vinnare i avd 1 som föll utanför de mest streckade |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]()
Jag fick upp förhoppningarna på 8an rejält nånstans halva sista sväng.. Men men, nu jobbar vi in sista avdelningen också..
![]() Hade varit en mer tilltalande ev. vinnarlista inför sista med 8an som vinnare i 3e loppet. Känns som det var närmre att hända än att 1an skulle förlora i andra. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4) Senast redigerad av Ace den 2020-12-22 klockan 11:36. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]()
Herrejävl... sicket rörigt lopp. Men 9an hade nog vunnit om kusken inte hade sänt iväg redan ett varv från mål.
Du hade rätt(enl syst) det behövdes flest streck i sista men vinnaren får vi nog bara med på en helgardering antar jag.. Nya tag Basse!!! ![]() Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Crap...
Skulle streckat ett par till i Sista ![]() Loppets minst spelade häst vinner och V4 ger 23 600kr Andrareserv på systemet. Hade jag gått utanför våra 7 streck i sista så är ju enda alternativet att strecka alla. Att lämna 1 utanför är uteslutet. Synd att jag inte lyckades gå kortare i avd 2 eller 3. Jag gillar normalt att strecka alla i just sista avdelningen. Trist avslutning på en V4 där man ändå har rätt i grunddragen. 5 i första hittades på 3 streck och sedan var grundide’n att försöka fälla favoriten i tredje. De dragen sitter och idag hade man lika gärna kunna slutat på 4 rätt om jag kapat två streck i antingen avd 2 eller 3 . Troligast i avd 2 för i tredje ville jag verkligen ha med alla jag tycket hade minsta chans att slå favoriten. Nya tag senare Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+4) |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|