Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-12-10, 19:23   #1

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Mr Stylez lag på tillsammans

Då omgången ser otroligt spelvänlig ut tänkte jag för första gången på 3 år med göra ett andelssystem, mest för att se om ngn här på sidan vill köpa in sig i mitt system

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...aDaxIOzaEdtg==

Är länken för den som vill vara med, 50 kr per andel.
Lagets namn : mrstylezgoesforthewin

Jag anpassar alltid systemupplägget efter omgången, fäller gärna favoriter från dåliga lägen och spikar mer än gärna skrällar mellan 2-10 %... Det gäller att koppla grepp mot övriga tipparna!

Tycker jag hittar flera fina smällkarameller till på lördag, har i nuläget streck för 12 hästar under spelade under 5%! Och fler kan det nog bli =)

Favorit som är given att fälla är Nr 1 Trumpie i avd 4 som är obegripligt stor favorit, flera fynd i det loppet bla 2, 10 och 12 till härlig procent!

Fler idéer och loppkommentarer kommer framförallt på fredag kväll!

Mvh Magnus /MrStylez

Senast redigerad av mr_stylez den 2020-12-11 klockan 01:43.
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-12-11, 01:44   #2

mr_stylezs avatar

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 5211
Standard

Avd 5 genomgång finns nu under V75-forumet =)

td