|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-12-10, 19:23 | #1 |
Mr Stylez lag på tillsammans
Då omgången ser otroligt spelvänlig ut tänkte jag för första gången på 3 år med göra ett andelssystem, mest för att se om ngn här på sidan vill köpa in sig i mitt system
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...aDaxIOzaEdtg== Är länken för den som vill vara med, 50 kr per andel. Lagets namn : mrstylezgoesforthewin Jag anpassar alltid systemupplägget efter omgången, fäller gärna favoriter från dåliga lägen och spikar mer än gärna skrällar mellan 2-10 %... Det gäller att koppla grepp mot övriga tipparna! Tycker jag hittar flera fina smällkarameller till på lördag, har i nuläget streck för 12 hästar under spelade under 5%! Och fler kan det nog bli =) Favorit som är given att fälla är Nr 1 Trumpie i avd 4 som är obegripligt stor favorit, flera fynd i det loppet bla 2, 10 och 12 till härlig procent! Fler idéer och loppkommentarer kommer framförallt på fredag kväll! Mvh Magnus /MrStylez
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar..... Senast redigerad av mr_stylez den 2020-12-11 klockan 01:43. |
|
|