|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-10-16, 22:27 | #16 |
Det känns som minst 80k , kan vara mer... lite slump när så få system sätter V4.
(11 var ju tvåa i andra också) Vi får vara glada att det skrällde rätt i ett av loppen. Fast hade gärna också tagit någon av måltvåorna i 1:a , 2:a eller 4:e såklart Det vart en riktigt känslomässig berg och dalbana i kväll |
|
2020-10-16, 23:04 | #17 |
I första kunde jag inte avgöra vem som vunnit och i sista hade det nog räckt hela vägen för 6an om 2an varit i vägen några meter till i sista sväng.
11an var 2a i andra men kändes inte riktigt farlig.. Därför jag spekulerade i raden 8 5 8 6. Men men, din V4a på Romme tar ju priset ikväll. Usch o fy f*n, lider med dig!! Får hoppas på revansch under helgen Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
2020-10-17, 00:48 | #18 |
Det får vi hoppas - jag pratade med med en kompis som deläger en riktigt lovande häst som startar i morgon.
Det ska tydligen vara riktigt påställt till i morgon Jag har följt hästen sedan debuten och gillar den skarpt. Den är 4% just nu tack vara att den största betaltjänsten pekar på en annan i det loppet som spik Jag räknar dock med att det finns en del travkunnigt folk i landet som kommer strecka och att strecken ökar lite till 8-9%. Jag och kretsen till hästen bedömer vinstchansen till 3-4ggr högre än så. Det blir nog ett smaskigt system med draget spik i morgon. Ska bara klura ut hur strecken ska fördelas i övriga lopp så öppnar jag ett andelspel sedan ( troligtvis i morgon förmiddag) Skönt att ha en grundspik som kommer rensa bra Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+5) |
|
2020-10-17, 10:40 | #20 |
|
|
|