|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-10-06, 18:31 | #1 |
Mitt privata tillsammanslag
Jag avslutade idag mitt privata tillsammanslag ”SharpsBasse Jackpot”
De flesta som var med i laget är medlemmar på Sharps. Ni borde fått ett mail där det står att jag tagit bort Er från laget. Jag hoppas ingen blir förolämpad av det mailet. Jag var tvungen att ta bort alla medlemmar för att kunna avsluta laget. Det går bara att göra om det inte finns andra lagmedlemmar kvar än jag själv som var lagkapten. Så inget personligt mot Er som togs bort från laget. Jag var bara så trött V75 som nästan alltid ger låg utdelning. Motivationen att konstruera system som är slagkraftiga (när utelningen så sällan blir hög ) försvann helt i lördags. Jag bara orkar inte pumpa på med system ”bara för att det är jackpot” Var tvungen att ta en paus från atg.tillsammans och då känns det bättre att ha avslutat laget än att ha 50 medlemmar som sitter och undrar varför jag inte öppnar systemen till omgångarna närmsta månaden/månaderna. Har tröttnat rejält på V75 som verkligen inte längre känns som ”ATGs bästa spel”. Jag öppnar andelar här i tråden i stället om jag verkligen har känsla för en V75 eller V86 omgång. Tack för den tid som varit i mitt tillsammanslag Med vänlig hälsning, Basse |
|
|