|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-09-07, 21:12 | #16 |
Det blir så med TUNG insats, Basse..
|
|
2020-09-07, 21:15 | #17 |
Undrar om inte A deal is a deal kan komma tvåa bakom UT
|
|
2020-09-07, 21:22 | #18 |
Surt, hade räckt att köra mot den i rygg
Testar tvilling, 7-4 i sista.. Senast redigerad av Ace den 2020-09-07 klockan 21:37. |
|
2020-09-07, 21:38 | #19 |
Så en förstareserv till...
Utdelning 46 660kr var riktigt bra på den här raden. Var inte rätt beslut av mig att spela så litet system just i kväll. Den här raden hade man haft chans att sätta med en mer normal systemstorlek. Bägge spikarna sitter och om jag hållt fast vid att låsa avdelning 4 på 1,5 så känns det omöjligt att missa den här raden . Mycket OM från mig ikväll Men jag hade spikarna klara och 5 hästar i andra färdigmarkerat med reserver ifyllda I avd 3) hade jag hästarna 2,7,10 markerade I avd 4) hade jag hästarna 1,5 markerade I avd 6) hade jag hästarna 4,5,10,markerade Just då kostade systemet endast 90kr och verkade lite för tunt för spela själv. Jag har redan beslutat att gardera favoriterna i avd 3 och 6 och har 2 garderingar till varje markerat, Då gör man beslutet att bygga på systemet och sälja andelar istället. Sen går sista besluten fel. Jag väljer att lägga till 3 i fjärde och slutar på 5 streck . Med en för mig normal storlek på V6 andelar 14 kr hade jag kunnat lägga till 2 i både tredje och sjätte avdelningen... en till i varje hade räckt men att efterkonstruera en så perfekt addering av systemet känns inte trovärdigt. Att däremot lägga till 1-2 i tredje och 2-3 i sista känns som en riktigt troligt kupong. OM jag bara valt normal systemstorlek idag *** hade inte gnällt av mig så här om jag inte på riktigt tyckte det var nära att jag gjort så i kväll. Det konstiga är att jag tar ett beslut att spela ovanligt litet system... Nya tag en annan dag. Man får ta med sig att spikarna var rätt |
|
2020-09-07, 22:02 | #20 |
Känner med dig! Förstår mycket väl att dina tankar fanns/snurrade runt den
rätta raden. Spikarna är grymma så du/vi var värda ett bättre öde. Men, som du säger: Vi sätter den en annan dag!! och ha en fortsatt trevlig kväll. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|