![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V86 Tillsammans Jackpot
V86 Boden med cirka 14 miljoner till en ensam vinnare!
Riktigt länge sedan man körde igång laget men en sådan här spelvärd omgång kan vi inte låta bli. Det känns som att man är inne i ett riktigt skönt stim just nu och senaste veckorna har jag bland annat dragit in 220.759kr på V75 28/7 med ett reducerat system och 16.236kr på V86 5/8 med en liten rak lapp. Den här omgången blir det ett reducerat system som kommer att bygga sig runt en eller två spikar. Redovisar analysen för en av mina spikar nu och länken till laget hittar du här: https://tillsammans.atg.se/inbjudan/...ow1Iq9QntOCg== 205kr/andel och har lämnat laget öppet tills vidare. Kommer att stänga och plocka bort folk som aldrig deltar. Omgångens bästa spik V86-8: 10 Global Wizard I den avslutande avdelningen så är i skrivande stund 3 Got To Dash riktigt klar favorit och nästan hälften av allt spel ligger på den hästen. Han vann från ledningen senast och det var en stabil insats även om det var ganska blekt motstånd. Han står perfekt inne i loppet, motståndet är inte mycket hårdare nu och han ser ut att ha god chans att komma till ledningen igen om inte Petter Lundberg med 1 Twice Kronos kan hålla upp och väljer att köra i spets. Men jag håller ändå 10 Global Wizard som en bättre häst och han har stått för riktigt rejäla insatser på slutet. Han kan vinna på flera sätt då han visat att han tål olika upplägg. Hästen var ruskigt fin när han hade samma startspår på Östersund för tre starter sedan. Kom då igenom bra till andra utvändigt efter lite körning. Rundade till utvändigt om ledande S.G.Charpentier på bortre lång och krossade den innan han lämnade till en överlägsen seger med krafter kvar på 09/800. Gången efter fick han ett tufft lopp i dödens i högt tempo och höll starkt till andraplatsen bakom Easy Cash. Senast blev han fast invändigt med alla krafter kvar i ett Klass 1-lopp och har sedan varit struken efter det. Lite oroande att hästen varit struken efter senast men jag antar att hästen är i bra ordning när man anmäler 10 dagar senare. Jag kommer dock invänta hur det låter om dagsstatus innan jag spikar rakt ut. 14% jämfört med favoritens 47% är löjligt! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|