|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-31, 15:19 | #1 |
V4 Åmål 17:30
UTsålt å inlämnat jag trodde jag var tokig men det verkar jag inte vara ensam om trodde inte vi kunde sälja ut det här toksystemet idag Härligt
Jag har semester och är solokvist idag En vansinneskupong utan spik och vi spelar emot Björn Goop i V4 loppen och lyfter helt bort 75 % aren på strecken 1 OOPSY DAISY BABY OBS en riktig rövarkupong förmodligen vinner Björn Goop alla lopp och inte läge att köpa en bunt med andelar men kommer vi rätt på det så är vi med och hugger om stora pengar på Åmål i eftermiddag [B]V4/20 Utsålt = inlämning Senast redigerad av joppe59 den 2020-07-31 klockan 15:36. |
|
2020-07-31, 15:30 | #2 |
Administrator
|
Heja Joppe!
Kör så det ryker!
2020-07-31, 15:33 | #3 |
Jag gjorde ett liknande upplägg igår till V4 Visby och den hade vi satt men jag släppte att lägga ut andelsspelet då jag hade några andra ute till igår hm Idag gör jag tvärtom lägger ut första tanken och det kostar en selma att vara med men stor risk att det är penningarna i sjön men får vi bort Björn Goops megafavorit då blir det spännande
|
|
|