|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-21, 23:21 | #1 |
V4 lunchdubbelomgång Jägersro galopp onsdag 1220
Utsålt lämnas in senare vi har smygform på galoppen de två senaste andelsspelet har suttit men ingen storvinst men vi har drygt dubblat pengarna och då får vi i alla spelkassa
Lunchdubbelomgång = hög omsättning på V4 JAg tyckte omgången såg omöjlig ut på förhand finns ingen given spik men efter att ha gått igenom loppen så tycker jag att det är läge att spela några rader dit Vi spelar emot kollektivet dom spikar i sista v4 det tåget vill inte jag sitta med på med hela kollektivet i ryggen blir otroligt förvånad om kommunvinnaren ramlar in som etta imorgon gör det det så bjuder vi på det för det kommer alltid nya omgångar och galopp e inte lett Vi spelar fräckt och tufft och går för hög utdelning Vi spelar En av Tre Ahästar OBS köp lika många andelar i alla system [B]V4 Andel/13 [B]V4 Andel/ [B]V4 Andel/9 Utsålt = inlämning OBS jag har en ännu klarare vinnare till ÖStersund imorgon på V86 om inte betaltjänsterna skriker ut den tror jag den ger 15-20 gånger idag satt nästagångaren som ett smäck på Valla men jag hade otur då jag tänkte skulle ha heltäckt första V64 givetvis trots 4 streck så gick den som vann inte att få med trots av vi hade andra streck som var lågt streckade i det loppet det var surt men vi är på gång för övrigt... Återkommer imorgon skriker betaltjänsterna ut den står jag över.....då är det inte lika roligt och har inget värde Senast redigerad av joppe59 den 2020-07-22 klockan 08:41. |
|
|