|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-07-20, 13:31 | #1 |
Andelsspel som jag lägger ut
Det fungerar från och till med andelsspelen för det mesta är det inga problem
Det som nån gång då och då inte fungerar är att om jag lägger ut ett utskrivet andelsspel så köps det fler andelar i de ”billigaste” systemen och då blir det fel I söndags la jag ut ett andelsspel och där köptes det inga andelar vilket är valfritt givetvis men vi spelade in nästan 17k i söndags så då blev det bara strul och jag blev frustrerad och då vi spelat V6 så missade vi dom penningarna tack vare det Från och med nu kommer jag att lägga ut andelsspel där jag lämnar in oavsett sålda andelar jag tycker som alltid att det är kul om man är fler som vinner Då jag gör ett större andelsspel vill jag inte köpa upp hälften av andelarna själv även hm om det hänt Då kommer jag ca 30 minuter före spelstopp att skriva att det inte lämnas in och då ha möjlighet själv att göra ett eget abc system Igår gjorde jag ett system med en kompis på biri och vi fick in några V6r han var överlycklig vi trummade in1224kr per inlämnad kupong Så dagsformen kanske håller i sig Thats all Senast redigerad av joppe59 den 2020-07-20 klockan 13:32. |
|
2020-07-20, 13:44 | #2 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Jag kan svara för mig nu bara men jag tittar ofta på spiken i de olika utgångarna om jag tagit en andel hos dig och då plockat det som känns bäst. Oftast en lågprocentare! Jag förstår ditt dilemma och jag säger inte att jag gör rätt men när läget uppstår kommer folk göra det de känner är bäst för sig själva. Vissa kommer välja de låga kostnaderna och andra kommer välja utifrån spik. Jag förstår att detta går mot andelsläggarens U-hästar som är ett komplett system.
Ville bara dela med mig av mina tankar!