Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-07-20, 13:31   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel som jag lägger ut

Det fungerar från och till med andelsspelen för det mesta är det inga problem
Det som nån gång då och då inte fungerar är att om jag lägger ut ett utskrivet andelsspel så köps det fler andelar i de ”billigaste” systemen och då blir det fel

I söndags la jag ut ett andelsspel och där köptes det inga andelar vilket är valfritt givetvis men vi spelade in nästan 17k i söndags så då blev det bara strul och jag blev frustrerad och då vi spelat V6 så missade vi dom penningarna tack vare det

Från och med nu kommer jag att lägga ut andelsspel där jag lämnar in oavsett sålda andelar jag tycker som alltid att det är kul om man är fler som vinner

Då jag gör ett större andelsspel vill jag inte köpa upp hälften av andelarna själv även hm om det hänt
Då kommer jag ca 30 minuter före spelstopp att skriva att det inte lämnas in och då ha möjlighet själv att göra ett eget abc system

Igår gjorde jag ett system med en kompis på biri och vi fick in några V6r han var överlycklig vi trummade in1224kr per inlämnad kupong

Så dagsformen kanske håller i sig

Thats all

Senast redigerad av joppe59 den 2020-07-20 klockan 13:32.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-07-20, 13:44   #2

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag kan svara för mig nu bara men jag tittar ofta på spiken i de olika utgångarna om jag tagit en andel hos dig och då plockat det som känns bäst. Oftast en lågprocentare! Jag förstår ditt dilemma och jag säger inte att jag gör rätt men när läget uppstår kommer folk göra det de känner är bäst för sig själva. Vissa kommer välja de låga kostnaderna och andra kommer välja utifrån spik. Jag förstår att detta går mot andelsläggarens U-hästar som är ett komplett system.

Ville bara dela med mig av mina tankar!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td