![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
![]() V86 Visby 19.20 (8/7) - Reducerat via tillsammans - 15 kronor andelen
För den som vill hoppa på mina reducerade system på V86 och V75 kan gå med i bolaget via länken i min signatur eller här.
Normalt kör jag 75 kronor per andel och jag lägger ner oerhört många timmar för att få ihop det på bästa sätt. Vi har haft en del stolpe ut och därmed missat 340 000 med en hårsmån samt 1.2 miljoner med lite större marginal de senaste månaderna. Tidigare under året hade jag uppehåll och vi var även nära klart över 100 000 i höstas i en av de omgångarna vi spelade. Jag väljer ut omgångarna vi spelar och vi står alltså över då och då. Helst vill jag ha jackpott eller så ska det vara en bana i min närhet där jag anser mig ha bättre koll. Det finns så klart även undantag och det är när jag känner att omgången i sig är intressant och jag har hästar på tur eller liknande. I dag hade jag tänkt köra ett mindre matematiskt men då jag såg så stor skillnad mot att köra reducerat i dag startar jag upp det via bolaget likväl. Skillnaden är att varje andel i dag endast ligger på 15 kronor och det är av den anledningen att jag inte kommer lägga lika mycket tid som normalt. Räknar med runt 20-25% av det jag normalt lägger och därför har jag även en lägre summa! Hoppa in i biolaget och plocka de andelar du vill ha - max tio stycken! Rank ligger uppe så man kan se hur mina tankar utvecklas under dagen! Vi ses!
![]() |
|