Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-20, 20:22   #1

Reg.datum: jul 2018
Sharp$: 17877
Standard

V5 Göteborgs Galopp 15 kr

Tjo!

Mesta fokuset ligger på V86 listorna tills på Onsdag men hunnit titta igenom V5 till GBG galopp imorgon en del med! Har ju fina minnen därifrån förra sommaren när vi spelade in 30k på en V5 där! Hoppas på repris imorgon

Den gången avslutades med två spikar nu tänkte jag inleda med två istället....

Avd 1 4 Focus on Me har toppform och kommer med 3 raka på Övervoll och brukar stortrivas på Göteborg med, står dessutom väldigt bra inne på vikten!

Avd 2 Maidenlöpning=inga vinster tagna av nån startande tidigare så med andra ord kommer en häst få vinna för första gången här! 3 Seven Emirates är en avkomma från fina Dark Angel som gjorde få starter men sprang in över 3 miljoner på 9 starter men blev snabbt ett avelsämne istället! Första vinsten borde inte vara långt borta!

Resterande avdelningar helgarderas! Jag tar 10 andelar!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...c-6cacdcd77516
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 09:17   #2

Standard

Det finns ett gäng andelar kvar! Starten ska gå 12.45 så en lagom uppvärmning till V7!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
klot05 (+12)
Gammal 2020-06-21, 10:35   #3

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Går du för lite pengar med att bara strecka lite random 4-8%-are också? Galopp är inte där man ska följa John eftersom det är svårt att förutsäga vad som ska hända enligt mig. Känns som "ytterst" få favoriter (om inte någon sticker ut) vinner!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 10:45   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Går du för lite pengar med att bara strecka lite random 4-8%-are också? Galopp är inte där man ska följa John eftersom det är svårt att förutsäga vad som ska hända enligt mig. Känns som "ytterst" få favoriter (om inte någon sticker ut) vinner!
Just denna gång har jag ju 3 helgarderade lopp så just idag finns det 1% med på lappen med...Spikarna ligger just nu på 17% respektive 24%.

(Jag är inte jätte insatt inom galoppen men en sak jag lärt mig (bl.a. tack vare basse) är att Göteborgs Galoppbana är väldigt speciellt, hästar som briljerar på Jägers eller Bro Park kan få det väldigt tufft på Göteborg och hästar som gång på gång gör det bra i Göteborg kan få det väldigt svårt på nån annan bana.)
Gammal 2020-06-21, 10:46   #5

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Tyvärr verkade alla andelar vara slut? :'(

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 12:49   #6

Standard

Nehe det ville sig inte alls idag! Såg lovande ut o sista kurvan men speeden dog ut snabbt på rakan tyvärr :(
Gammal 2020-06-21, 14:41   #7

Standard

4 rätt blev det tillslut, det tog ju slut direkt när Gråberg vann istället för vår spik.
Men i avd 2 levererade vår spik efter en tufft duell! Sista avdelningen vann Gråberg som var första rankade av mig (som synes första reserv) men att spika den var väl i aldrig riktigt nära i ärlighetens namn. 4 rätt får väl anses vara ok även om det ger noll kronor.
Svara

Ämnesverktyg

td