Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-20, 12:50   #1

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

V75 system 9kr med stor potential (garderar Double Exposure)

Tänkte ej gjort ngt system till på Söndag, men satte ju 8rätt på vårat lilla här i Onsdags. Har samma känsla inför V75 så tänkte varför inte köra ett system, roligare att vinna tillsammans.

Fira midsommarafton med massa Axvalla folk och denna gång startar dom mkt hästar. Så behövde inte lyssna länge innan jag insåg det finns guldkorn. Baron Gift med Jorma tex (Mkt bra iordning enligt Svanstedt) Mack Dragan (Stenklar efter två snapsar från tränaren)

Systemet har just nu en spik Hill Street som jag tror Örjan kan öppna riktigt bra med om han vill. Har garderar upp Double Exposure och kanske är galet, men är ändå Jackpott och större skrällar har hänt.

Kanske hittar ja en spik till och fyller på lite mer i andra lopp då, men endast på verifierad info och inget Kanal75 snack.

Har en känsla att vi även sätter denna som V86 sist, så kör 9kr/andel så alla har möjlighet att köpa in sig.

Lämnar in 15.45 imorgon Söndag om minst 22 andelar sålda.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...a-774ae54f4fb3
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-21, 09:30   #2

Frasse77s avatar

Standard

Nu börjar det hårda arbetet och ringa runt till alla jag känner så vi får den senaste informationen. Lämnar in 15.45 idag om det är 22 sålda. Forsätter med garderingen av Double Exposure då jag tror det går att fälla henne. Letar eventuellt en andra spik
Gammal 2020-06-21, 14:08   #3

Frasse77s avatar

Standard

Har ringt runt lite och speciellt då till Hajom, dom har två starthästar idag.

V75-2 : 4 Elche är nog lite bättre än raden men inget superhet vinnarspel, men kanske en plats.

V75-6: 6 Island Life är i ganska bra slag och snabb ut och ganska oöm, och kan skrälla en sådan här gång.

Har ju spikat Hill Street på att jag tror han sätter denna i ledningen, men Bergharn nämner utan ngn anledning Goops Italienare och den tror han har en riktigt bra chans. Sedan nämner han en riktig skräll som han känner väl 7: Making Love som han tränade förut och har varit i Frankrike och klarat sig bra och kan skrälla en sådan här gång.

Blir lite ställd eftersom i min mening det enda och göra är att gardera DE för förlorar hon så blir det bra betalt. Men blir nu osäker på om Hill Street är rätt eller om jag ska gå på Speedy Face som Kolgjini var extremt jäkla nöjd med, hördes leendet genom telefonen. Så kanske blir så att Speedy blir spik istället eller också står Hill Street kvar. Ska lyssna på några kuskar efter värmningarna.

Finns några andelar kvar men inte jätte många, så lämnar in 15.45
Gammal 2020-06-21, 15:48   #4

Frasse77s avatar

Standard

Inlämnat så nu hoppas vi hästarna springer vår väg.
Svara

Ämnesverktyg

td