Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-02, 22:27   #1

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5225
Standard

Paus

Tar paus en tid då flera system hade suttit bara det hade sålt ut. Kvällens system på V4 Eskilstuna var droppen...
Även en tid av marginaler på fel sida och fel beslut av både mig som tippare samt av kuskar.

Har varit med förut och det enda som gäller då är paus för att invänta bättre känsla.

Hoppas alla trogna köpare väntar och hakar på igen när jag har slickat såren. Oklart hur lång eller kort tid det än tar...

V75 tippar jag alltid på Sundbyholmstravets Tillsammanssida. Det fortgår.

På återhörande! Starkare än någonsin.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
abborre (+10), Santorini (+10), Fulsprit (+5), yoozoo (+7), hassem (+10)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-02, 23:45   #2

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Regelbundna pauser som även jag tar är enkom av godo för både själ, hjärta och plånbok. Man tjänar ingenting på att stånga sig blodigt när Fru Fortuna vill något annat... Bra beslut och välkommen tillbaks när andan faller på igen! Jag gör detsamma med jämna mellanrum så detta är inget personligt nederlag, bara en styrka!

Kudos!

Ha det gott!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+25)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td