Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-17, 11:41   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Charlottenlund (17/5) - 9 kr andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-62cda855a5f8

I går dribblade jag bort mig själv men det var ju för att jag inte ville ha en låg utdelning som det blev. Normalt borde sjuan sitta i går och det fanns fem potentiella spikar där jag hade fyra "klara".

Jag tar nya tag i dag, även nu med ett litet matematiskt då jag inte ser att jag skulle gynnas av ett större reducerat.

Det som är helt klart i systemet är spiken på Han Herred som avslutade som en Gud senast men fick aldrig riktigt fritt och det såg ut som Frida Hansdotter som körde slalom på upploppet. I dag tror jag den är hur klar som helst!

Från början hade jag alla utom två i Copenhagen Cup men har studerat den där storfavoriten mer och mer och jag gör som jag inte brukar. Jag följer strömmen - tydligen endast döda fiskar som gör det men men... Spik på Zacon Gio!

Hade från början tänkt spika Partizan Face i första. Funderade ett tag om det endast var sex startande bakom bilens första led på lunden över kort men dribblade bort mig där. För nu har den bakspår och visst, den kan gå till slut också men jag får fundera vidare där.

Andra avdelningen har jag funderingar på att spika Ultra Bright men procenten stiger och tittar jag på de fasta oddsen så är Sharon Gar ett spelvänligt objekt. Tror själv en del på Havefunwithme som antagligen också åker med.

Det kan ändra sig en hel del förutom de två översta spikarna! Sista avdelningen tror jag det står mellan ett par ekipage bara men slänger med ett gäng skrällar - det kan ju hända...

Nio kronor andelen och jag plockar tio andelar själv (20% av systemet minst)! Vi kör för den summa vi får ihop! Inte samma potential i dag som i går men det känns ändå helt okej på förhand vad gäller att kunna vara med på högre utdelningar!

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-62cda855a5f8
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-17, 12:44   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

De tre spikarna är nu klara och det saknas en andel för att fylla vad systemet just nu kostar. Skulle det tillkomma fler andelar sen så blir et garderingar i de lopp där vi redan har ett flertal hästar! Var de tillkommer är svårt att säga just nu.

Ändrar i första från spikförslag på Partizanen även om den följt med okej på slutet på bra tider men hade gärna velat se lite mer go i den då den fått enormt gynnsamma löpningar. Nu kanske den bara är bäst här ändå men jag streckar tre till betrodda här. Ett av de "fegaste" garderingarna jag gjort - om man inte bortser från andra avdelningen.

Så inledningen känns lite chicken men sen kommer det två trevliga spikar på i nuvarande stund 16% samt 8%. Överlever vi det får vi upp värdet lite oavsett vilka som vunnit i inledningen. Sen har vi garderat på rejält i två lopp samt spikat storfavoriten. Så det borde finnas lite potential här trots allt.

Varför jag väljer att spika Al Capone Stecca är för att jag tyckte den såg riktigt fin ut senast men slog på en galopp när attacken skulle komma. Ser inte riktigt anledningen till galoppen men hästen såg fin ut i travet. Velten von Flevo gjorde det dock bra den 22/9 förra året när den enkelt vann från ledningen i Tyskland. Så den kanske kan rinna undan här också men tycker streckvärdet finns på vår spik!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-17, 12:47   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Lutar lite åt Ambra grif nu också istället för Al Capone Stecca just pga stallform. Blev ju vinst till Holger Ehlert i V4-1 på Lunden. Får suga på den.

Helt spikat är inte systemet men det börjar ta form åtminstone! Det blir dock inte ändringar åt det fegare hållet ifall jag får några ryck!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-17, 14:13   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 126

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75
Inlämnat: 2020-05-17, 14:43
Johan Salomonssons andelsspel
Charlottenlund
Söndag 2020-05-17
Start: 15:00
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 7, 10 (6, 8)
2: 1, 4, 7 (8, 2)
3: 3 Han Herred (7, 4)
4: 6 Al Capone Stecca (7, 3)
5: 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 4)
6: 5 Zacon Gio (8, 1)
7: 2, 4, 6, 7, 8, 13, 14 (12, 9)

4x3x1x1x10x1x7 = 840 rader.
840 x 1 x 0,50 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.
Min kostnad: 420,00 kr x 10/49 = 85,71 kr
Rättningskod: FWM QTH GCP
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td