Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-16, 13:47   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

V4 Gulfstream Park 18:45 V6 Östersund 19:15

Slutsålt lämnas in senare

JAg har gått igenom loppen till Gulfstream Park ikväll senast drog vi in ca 4,5K på andelsspelet
Vi provar En av Tre man bör köpa andelar i ALLA system för att vara med på reduceringen

Andelsspel V4 Gulfstream park

[B][B]V4 Andel/8

[B][B]V4 Andel/7

[B][B]V4 Andel/6

Det kostar ungefär lika mycket som att köpa en plastpåse på ICA eller COOP att vara med

Jag har även läst in loppen till Östersund då jag är norrlänning har jag mycket gratis

Andelsspel V6 ÖStersund

[B]V6 Andel Östersund/18

Kör även en V4 samma hästar som på V6 systemet de fyra sista avdelningarna hur svårt kan det vara?!

[B]V4 andel/9

Lämnas in om det blir utsålt jag kan givetvis som alltid köpa fler andelar och de system som ligger uppe nu är OBS utkast och kan ändras

Thats all V75 Mantorp passar jag idag och blir åskådare om det nu är möjligt i Coronatider?!

Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-16 klockan 15:14.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td