|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-13, 00:02 | #1 |
V4 Hong Kong (Happy Valley) 13/5-16kr
Debut för galoppen från högklassiga Hong Kong
Galoppen i Hong Kong Omsätter i varje lopp mer än vi gör på en Jackpott V75 omgång på travet i sverige Över 100 miljoner per lopp och över en miljard per tävlingsdag Här vill jag givetvis göra ett försök på V4 när Hong Kong Galoppen gör debut hos oss i Svedala. Har ägnat några timmar på kvällskvisten åt spårstatistik,inbördes möten, formrader, jockeystatistik,tränarstatistik. Har hittat en del intressant info: i ett av loppen startar favoriten från ett spår ingen lyckats vinna ifrån den här säsongen- dessutom är lopptypen den med minst antal favoritsegrar = endast 15% av favoriterna vinner. I ett annat lopp har favoriten dragit mestvinnande spåret,bästa jockeyn och lopptypen är den där flest favoriter segrar = 33% av favoriterna segrar. Nu finns det knappt någon omsättning att gå på så den ifyllda kupongen kommer säkerligen justeras efter hur spelvärda strecken känns kontra streckfördelningen närmare start. Slutsåld Senast redigerad av Basse den 2020-05-13 klockan 10:51. |
|
2020-05-13, 00:28 | #2 |
För er som själva vill grotta ner er i galoppgrogrammet så finns det att ladda ner här:
https://www.drf.com/hk Skrolla det till aktuell tävlingsdag 13:e Maj Happy valley. Klicka ”analysis” om ni vill komma till loppanalyser Klicka ”Free PPs” om ni vill komma till programmet med formrader och kommentarer Hong Kongs Odds hittar ni här: https://bet.hkjc.com/racing/pages/od...ue=HV&raceno=6 Senast redigerad av Basse den 2020-05-13 klockan 00:33. |
|
2020-05-13, 12:26 | #3 |
Har dom ställt in tävlingarna det var i så fall surt då jag tänkte att då har man smygen när man kommer hem efter jobbet å titta på det och då man som gräddenpå moset lagt x antal timmar på att gå igenom loppen
Har nån länk så man kan få fram resultaten ändå tills idag Då man trots allt vill veta vilka som vunnit Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-13 klockan 12:33. |
|
2020-05-13, 13:31 | #4 | |
Citat:
Min rad som var klar såg ut så här: Avd1) 3 Smart Leader Avd2) 1,2,3,6,7,8 Avd3) 1,2,3,4,5,6,8,10 Avd4) 2,3,4,5,6,7,9,10 384 rader/ 768 kr Så när vi senare idag vet resultaten kan vi avgöra om ATG sparade oss 768kr eller kostade oss en fin vinst. Tummen ner för ATG i vilket fall som helst |
||
2020-05-13, 15:21 | #5 |
Självklart vinner vår spik 3 Smart Leader i första avdelningen...ATG amatörer.
Så trist att lägga 5-6 timmar arbete på raden sen ställer ATG in spelet fast loppen rids OCH visas i Atgs sändning!!! |
|
2020-05-13, 23:47 | #7 |
|
|
2020-05-13, 23:54 | #8 |
Oj 12:an i tredje hade jag inte med....surt ändå då man lagt tid på att gå igenom en omgång som inte fullföljdes av en oklar anledning -tekniska problem?!
|
|
2020-05-14, 00:02 | #9 |
Jag gör som Hubbabubba och tar en paus några veckor nu.
Lite för mycket stolpe ut ett tag. Händer helt otroliga saker när man har chans att få in en bra vinst. Har man 2 hästar i ett lopp galopperar den ena och passar på att köra över den andra i galoppen... Idag missade jag fleris på V5 Bro Park på att Stolen Tango tappade ryttaren i starten.... Blir det målfoto och så vinner ”fel” häst alla foton. Har även inträffat att man kastats ut från Atg när man ska lägga spel och får problem att logga in igen- kommer givetvis in när starten precis släppts och den man skulle spelat vinner. Händer sånt för ofta på kort tid tappar man sugen. Så det blir paus från spel på hästar/andelsspel och sharps ett tag nu. Lycka till med era spel allihopa Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+7) |
|
|