Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-12, 19:57   #16

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av zimonzzon85 Visa inlägg
Där spara vi våra pengar
Jo, antagligen jag också

Men ska ATG låsa upp pengarna hela kvällen till utdelningen är klar eller? De måste väl fatta att systemen inte är inlämnade och släppa loss pengarna?

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-12, 20:01   #17

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 14869
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jo, antagligen jag också

Men ska ATG låsa upp pengarna hela kvällen till utdelningen är klar eller? De måste väl fatta att systemen inte är inlämnade och släppa loss pengarna?
Ja har ingen aning hur de funkar ? Vore gött o få dem till en fin v4 .. Gick me ditt lag på atg-tillsammans. Kör du reducerat ?
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-12, 20:15   #18

Standard

Citat:
Ja har ingen aning hur de funkar ? Vore gött o få dem till en fin v4 .. Gick me ditt lag på atg-tillsammans. Kör du reducerat ?
Alltid reducerade filspel där! Jo, såg att du hoppade in där! Reduceringsgrad mellan 65-90% ungefär. Allt beror på omgång och vilka jag vill trycka extra hårt på och yada yada

Ska få upp tankar och idéer under kvällen eller vid lunch i morgon så att folk kan följa hur tankarna går. Lägger även upp och uppdaterar bild med hur reduceringen ser ut under dagen - normalt gör jag det åtminstone!

Antagligen kommer pengarna efter att atg betalat ut vinsterna!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2020-05-12, 20:18   #19

Standard

Citat:
Alltid reducerade filspel där! Jo, såg att du hoppade in där! Reduceringsgrad mellan 65-90% ungefär. Allt beror på omgång och vilka jag vill trycka extra hårt på och yada yada

Ska få upp tankar och idéer under kvällen eller vid lunch i morgon så att folk kan följa hur tankarna går. Lägger även upp och uppdaterar bild med hur reduceringen ser ut under dagen - normalt gör jag det åtminstone!

Antagligen kommer pengarna efter att atg betalat ut vinsterna!
Ja älskar reducerat körde de mycket förr ! Ska nog börja igen..

Låter bra det är en väldigt fin o rolig omgång imorgon ! Finns ju ett par bra spikar i mina ögon . Kan ju bolla lite med ideer imorgon om de hinns med..
Gammal 2020-05-12, 20:22   #20

Standard

Citat:
Ja älskar reducerat körde de mycket förr ! Ska nog börja igen..

Låter bra det är en väldigt fin o rolig omgång imorgon ! Finns ju ett par bra spikar i mina ögon . Kan ju bolla lite med ideer imorgon om de hinns med..
Ja, jag lyssnar på allt men tar besluten Milliondollarrhyme till den procenten känns som en tänkbar spik tycker jag. Grym kapacitet i den även om den inte visat form på slutet men ska den kunna vinna Elitloppet är det nog dags att visa upp något nu! Sen Sobel Jasmine tror jag sitter i spets och den borde ha bra chans därifrån om inte Virgin Maiden bara kör sönder hela loppet där! Vinner de två spikarna så känns det intressant. Men mycket kan ju ändras till morgondagen.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zimonzzon85 (+6)
Gammal 2020-05-12, 21:04   #21

Standard

Citat:
Ja, jag lyssnar på allt men tar besluten Milliondollarrhyme till den procenten känns som en tänkbar spik tycker jag. Grym kapacitet i den även om den inte visat form på slutet men ska den kunna vinna Elitloppet är det nog dags att visa upp något nu! Sen Sobel Jasmine tror jag sitter i spets och den borde ha bra chans därifrån om inte Virgin Maiden bara kör sönder hela loppet där! Vinner de två spikarna så känns det intressant. Men mycket kan ju ändras till morgondagen.
tummen upp!
Svara

td