|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-05-10, 12:02 | #1 |
V6 Jarlsberg spelstopp söndag 18:15
Utsålt bra teamwork lämnas in senare då jag vill kolla sista infon samt eventuella strykningar innan inlämnin
Jag har gått igenom loppen och vi har en spik som bara vinner däremot provar jag att fälla En av Två andra favoriter och i de övriga loppen blir jag förvånad om det inte går utanför i nåt/några lopp och då kommer V6 att ge bra ikväll Vi gör ett reducerat En av Två man bör köpa andelar i båda systemen för att vara med på reduceringen Tyvärr ett något stort andelssystm idag men jag provar och hjälps vi åt kan vi roffa åt oss fina pengar tillsammans förra söndagen spelade vi in 20K på mina andelsspel hm inte sagt att det blir så idag Jag har idag fokuserat på galoppen Jarlsberg och Gulfstream Park där jag fått en nytändning efter att ha hittat en källa med mycket bra info till loppen GS75 och breddloppstravet hoppade jag idag då det inte var mina hästar som sprang [B]V6 Andel/27 [B]V6/Andel/27 Utsålt = inlämning Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-10 klockan 12:44. |
|
2020-05-10, 12:17 | #2 |
Jag låter det skvalpa på jag kommer att lämna in om minst 45 andelar sålts ut åt nåt håll
Att systemet bidde något större innebär att vi har hängslen å livrem i systemuppbyggnaden jag har precis alla hästar jag vill ha med på ramen och har inte blivit tvungen av kostnadsskäl banta ned det Jag lämnar aldrig in ett andelsspel som jag måste banta ned då lämnas inte det systemet in sen om det tillkommer strykningar i garderingsloppen då gör det sig själv och blir ett billigare andelsspel Thats all |
|
|