Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-09, 11:17   #1

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

Jackpottsystem för liten peng 23kr

Äntligen är det en av mina hemmabanor, och efter förra helgen när jag bara av klantighet inte fick 7rätt. Är det nu dags att sätta 7an idag.

Bygger väldigt mycket av mina system på sista minuten info från bla värmningar. Idag är det Åby och där har jag bra kontakter så idag kan väntas ännu längre innan systemet spikas.

Är nu på grund systemet inte med så många Bergh eller Peter U hästar men det beror på att jag alltid får info efter värmningarna av dessa herrar. Så säkert det kommer med ngn därifrån som värmt bra.

Spikarna är just nu Ganga Bae och Billie De Monfort och just nu känns dom bra, men kommer annan info kan dom ändras.

Kommer tillbringa resten av dagen att ringa runt och vända på varje sten för att hitta vinnarna.

Idag blev kostnaden 23kr mot normalt 17kr/18kr men hoppas det är ok.

Minst 25 köpta så lämnar jag in kl 15.50.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...d-d00c5f711feb
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-09, 13:56   #2

Frasse77s avatar

Standard

Har nu kollat med Hajom och blir enklare om jag gör en ranking hur dom anser är bästa vinstchanser.

Power
Whipped Eggs
Jet Voice/ Island Life (Här har dom två hästar och inte första gången andra hästen vinner)
Melby Glader
Melby Drake.

Angående vårat system så läste jag mellan raderna att Power är den vi måste ha med. Ska prata med PU lite senare då han satt illa till nu, men han tror på minst en seger säger han. Så ska se vilka hästar han tycker är en chans och tar med dessa. Både Peter och Bergh är bra och inte minst ärliga när man pratar om deras chanser.

Är i valet och kvalet angående Ganga Bae så kan bli byte av spik, och blir vi tillräckligt många kanske jag kör med bara en spik. Drottningens berättade Sören nu när jag pratade med honom, är ett lopp med skräll potential och angående V75-4 så anser han Forfantone AM är bättre än Zarenne Fas.

Så kanske kan jag hitta en annan spik istället för Ganga Bae och gardera upp detta lopp, eller om vi blir så många att det räcker med en spik och ändå få stuns i systemet.

Men inlämning kl 15.50 vid minst 25 sålda
Gammal 2020-05-09, 14:56   #3

Frasse77s avatar

Standard

Ändrar spik från Ganga Bae till Zarenne Fas.
Sedan fyller jag på Ganga Bae med hästar som sitter i främre träffen och kan använda snikspåret.
Gammal 2020-05-09, 15:53   #4

Frasse77s avatar

Standard

Blir inlämning så nu hoppas vi att hästarna springer våran väg
Svara

td