Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-02, 12:28   #1

Frasse77s avatar

Reg.datum: jul 2015
Sharp$: 1291
Standard

System med potential 17kr

Jackpott och vi går för dom stora pengarna med ett system med bra stuns.

Om inget annat framkommer innan 15.45 så kommer Very Kronos spikas.

Har som vanligt ringt runt till dom jag kan, och idag tycker jag mer än vanligt många är "bra chans", "klaring" men när man tittar på procenten så är det singel procent på många av dessa

Forsätter ringa runt, och kommer det bra info kan systemet ändras på ngn häst.

Lämnar in 15.45 vid minst 25 sålda.

Borde vara dags nu och sätta 7an när vi varit rätt på det dom två sista ggr men saknas den sista turen.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...1-67493a53d651
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-02, 15:38   #2

Frasse77s avatar

Standard

Inget som ändrar åsikten utan blir spik på Very Kronos, såg verkligen fin ut i värmningen.

Är tillräckligt med sålda så blir inlämning efter 15.45.

Så nu hoppas vi hästarna springer rätt idag!
Gammal 2020-05-02, 18:56   #3

Frasse77s avatar

Standard

Såg vi fick 6rätt och jag får ta på mig att det inte blev en 7a, var helt enkelt klantigt.

Men tack alla ni som var med och nästa gång är det Åby och det är min "hemmabana" ihop med Axvalla.

Jag och familjen har våra mesta hästar hos Peter U och Robert Bergh så förhoppningsvis eller rättare sagt så vet jag dom kommer anmäla ordentligt med hästar. Så förhoppningsvis kan jag vaska fram några bra vinnare genom dessa herrar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Gammal 2020-05-02, 20:17   #4

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 1252
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Såg vi fick 6rätt och jag får ta på mig att det inte blev en 7a, var helt enkelt klantigt.

Men tack alla ni som var med och nästa gång är det Åby och det är min "hemmabana" ihop med Axvalla.

Jag och familjen har våra mesta hästar hos Peter U och Robert Bergh så förhoppningsvis eller rättare sagt så vet jag dom kommer anmäla ordentligt med hästar. Så förhoppningsvis kan jag vaska fram några bra vinnare genom dessa herrar
Bra tippat för liten peng!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td