Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-01, 23:25   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

V4 galopp klampenborg lördag 2 maj 12:45

Jag har gått igenom även loppen till galoppen imorgon och det är som vanligt svårt och V4 kommer med garanti att ge bra på fyra rätt jag tycker jag hittat x-antal bortstreckade hästar till V4-loppen imorgon och då provar vi.....

Jag kör spiklöst

[B][B]V4 Andel/21

Utsålt = inlämning

Inget andelsspel till V75 jag är tvärtemot och på Örebro har jag inget gratis och det var ingen omgång i min smak trots megajackpott?!

Jag har lagt all tid till Solänget och klampenborg kommer att roa mig under morgondagen att läsa in loppen till V65 Gävle då är nog de flesta V75 spelarna speltrötta och då är inte omgången lika genomlyst

Thats all

Senast redigerad av joppe59 den 2020-05-02 klockan 11:22.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-02, 11:22   #2

Standard

utsålt å inlämnat
Gammal 2020-05-02, 14:25   #3

Standard

Formen är fortsatt nedåtgående vi sprack idag på 7 hästar tur att jag har heltäckt tre lopp till Gulfstreams andelsspel ikväll så blir det inga luckor

Det går i perioder med hästarna just nu har vi rätt systemuppbyggnad men har inte turen som behövs för att rätt kantboll vinner i gaderingsloppen

Det har varit många såna andelsspel denna vecka med stolpe ut i garderingsloppen

Vi kommer igen
Svara

td