Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-16, 13:43   #1

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

V6 Örebro 16/4 jackpott spelstopp 19:30 OBS Bortaplan

Utsålt

Jag har redan nu gjort ett utkast till jackpottomgången ikväll till V64 Örebro då jag gärna går på egna synintryck och det jag kommit fram till då jag gått igenom loppen.....

Vi har en bra spik på förhand som jag tror bara vinner Provar sen då det är jackpott att köra En av Tre Ahästar och det villkoret tror jag vi sätter

OBS lämnas in som V6 då det är ca 1,5 miljon extra i sexrättspotten

[B]V6 Andel/17

[B]V6 Andel/12

[B]V6 Andel/12

Utsålt = inlämning

Senast redigerad av joppe59 den 2020-04-16 klockan 14:19.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-16, 21:36   #2

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

Hm det var vi inte nöjd med spiken vann åkandes och Ahästen satt som ett smäck men noll tur med garderingarna i V64-4 vi hade tålt en ännu värre "balja" den som ramlade in nu var svår för mig och då vi ställt de två sista loppen med vinnararna tidigt fick vi inte betalt för idéerna men det kommer nya omgångar....

Spännande hur som helst för er som var med och systemet bidde även mycket billigare än vad andelsspriset angav
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td