|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-03-13, 18:15 | #1 |
Halmstad V75 25kr
Efter pratat lite med två tränare jag har häst hos om deras chanser på Lördag, bestämde jag mig för köra ett andelsystem.
Som vanligt garderar jag upp dagens just nu största favoriter. Spiken blir Goop i första på SOS. Systemet kan ändras lite men då bara på seriös info, bokstavligt talat nästan från hästen mun och absolut inte ngt Kanal75 snack. Kan eventuellt bli en spik till beroende på antal andelar sålda och info efter första värmningen. Då blir det Bergharns Vikens High Yield som har tre ben i mål OM nu inte Tyson Dimanche vaknat på rätt sida (Bergharn egna ord omTyson som han träna förut, så båda åker med till och börja med och väntar på info efter första värmningen) Minst 30 sålda så lämnas det in kl 16.00! https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-be89b52b0c25 Senast redigerad av Frasse77 den 2020-03-13 klockan 18:30. |
|
2020-03-14, 10:31 | #2 |
15 sålda nu på morgonen.
Har fått lite info nyss, Bergharn var lite osäker häromdagen på Springbank. Han var lite seg, men nu på morgonen är han pigg och alert, och Vikens High Yield tror han bara vinner och det är den nästa spiken om det är bra efter värmningen eller det ej blir så många andelar sålda att det täcker systemkostnaden. Minst 30 sålda så lämnar jag in, annars står jag över. Lämnas in kl 16.00! |
|
2020-03-14, 14:55 | #3 |
Kommer komma upp i minst 30 andelar så jag lämnar in klockan 16.00 (Finns några andelar kvar)
Som det ser ut nu så måste det till en spik till och då blir det Vikens High Yield om inte det blir ngn konstig värmning eller liknande på den. Så det blir några extra hästar som läggs till i övriga lopp. Systemet har potential för att ta hela potten. Så nu håller vi tummarna att hästarna springer rätt! |
|
2020-03-14, 15:45 | #4 |
Nu ligger preliminärt raden uppe. Tog med Erik i första DD han säger på sms att det är 50/50 han håller ledningen och då kör han där, så den åker med samt Stenströmer är uppåt på 6an i andra DD så den åker också med. Väntar lite info till så kl 16.00 lämnas raden in.
Så nu håller vi tummarna att hästarna springer vår väg! |
|
|