![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V4 Maraton Torsdag Momarken & Lathi Finland
Slutsålt lämnas in kring lunchtid
Jag provar V4 momarken då det är en internationell V4 omgång det finns två megafavoriter på förhand vi provar att fälla en av dem JAg provar TVå av Tre Ahästar man bör köpa andelar i alla system V4 Momarken 20 februari spelstopp 12:20 V4 Andel/12:- V4 Andel/8:- V4 Andel/6:- Orkar inte skriva igen Finland får en egen länk,,,,, Lämnas in vid lunchtid imorgon blir det strykningar kommer systemet att bli billigare förutom i V4-2 då kommer jag att korrigera det loppet annars Senast redigerad av joppe59 den 2020-02-19 klockan 23:11. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Slutsålt lämnas in efter att strykningarna kollats upp när travet startat i Lathis imorrn Bra teamwork
Nu ligger utkastet till imorrn öppet så ser ni på ett ungefär hur systemet är uppbyggt det kan ändras vid eventuella strykningar eller om nåt annat inträffar J Förra veckan satt vi V4 till Tammerfors med ett netto på ca 4500:- Lämnas in vid 17:30 imorgon om andelar säljs jag ta fler givetvis men inte alla Senast redigerad av joppe59 den 2020-02-19 klockan 23:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
5 andelar kvar till Momarkens V4 Lathis V4 andelar slutsålda jag tar bort länkarna då andelarna är slutsålda
Senast redigerad av joppe59 den 2020-02-19 klockan 22:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|