|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-02-09, 11:52 | #1 |
GS75 Bergsåker 9/2 En av TVå 17 kr, 10 kr
Jag har gått igenom loppen och har hittat en sund spik samt spelar därefter En av Två
Man bör köpa andelar i båda systemen då det är ett utskrivet för att vara med på systemupplägget Slutsålt OBS lämnas in om det säljs andelar Senaste omgången på Bergsåker spelade vi in över 80k på andelsspelet då det var V64 Senast redigerad av joppe59 den 2020-02-09 klockan 12:49. |
|
2020-02-09, 12:23 | #2 |
30 andelar sålda jag lämnar in om det säljs 40 andelar åt nåt håll i så fall kan jag köpa upp resterande andelar men som alltid tycker jag att det är roligare om vi blir fler med på systemet
Omgången har ett lunchdubbelstuk tyvärr ser många omgångar ut så på söndagarnas GS75 men jag bedömer trots det att då Bergsåker är min hemmabana och då jag följer norrlandstravet intensivt att jag nog benat ut loppen si så där men för att fånga upp en 0 % are då måste man heltäcka nåt/några lopp och jag tycker vi har ett lämpligt andelsspel idag på 810 rader respektive 486 rader och det var inte läge att göra något större trots fördelen av att jag känner till hästarna när jag tror favoriterna är i sjön den dagen kommer jag på en Norrlandsbana att göra ett andelsspel uppåt 3-5000 rader och då är det en spelsignal modell större för andelsköparna att hugga nån/några andelar men som sagt var inte idag var det aktuellt Thats all Senast redigerad av joppe59 den 2020-02-09 klockan 12:26. |
|
|