Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-06, 19:04   #1

Reg.datum: jan 2020
Sharp$: 321
Standard

Mycket stort andelsspel på Stryktipset.

Jag har dragit igång ett stort andelsspel på Stryktipset och Europatipset.

Jag kör reducerade system och då Svenska Spel Tillsammans bara medger inlämning av Egna Rader om max 2200 rader per fil så kommer jag spjälka upp systemet i nio delar, sammantaget 19 800 rader vid fullteckning.

Vill man vara med fullt ut så bör man köpa minst en andel i samtliga nio delsystem. Då maximalt 50 andelar per delsystem medges och begränsning om 2200 enkelrader per fil blir andelspriset 44 kronor/delsystem.

Ni kan läsa mer om hur "spela tillsammans" fungerar på Svenskaspel.se
Just nu är vi 20 medlemmar i laget.

Länk till laget:

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...a-c2bbd61300da

Vänligen

Magnus
Stryket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-07, 15:46   #2

Reg.datum: aug 2013
Sharp$: 7476
Standard

tjenixen
funderar på o hoppa på

2 frågor

är det med spikar/halvor på systemet ?

läggs alla delsystem ihop på liverättning ?
skrallan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-07, 17:50   #3

Reg.datum: jan 2020
Sharp$: 321
Standard

Blir det fulltecknat så kör vi två spikar och elva hela. Annars blir det tre spikar och tio hela.

Att få liverättningen i en enda länk är inte tekniskt möjligt. Man kan ha koll på hur det går för varje system under Mina Spel.
Stryket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td