Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-28, 10:40   #1

yoozoos avatar

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 8103
Standard

V6 Jackpot - Axevalla 30kr

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-718b7d7da599
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-28, 10:59   #2

yoozoos avatar

Standard

1) Tror inte 1 Bazinga Cheri håller tilläggshästarna bakom sig, 10 Bear Amarante rankas först men här krävs det några streck varför inte Micke J som skräll!

2) Inte lättlöst här heller då favoriten inte går att lita på, mitt första streck går till 1 Suarez.

3) Här e frågan ifall man ska försöka fälla eller inte 5 Artegna Jet & 10 Sunettan Palema är de jag tänker på i första hand men visst står favoriten inför en lämplig uppgift...hmm har inte riktigt bestämt mig ännu!

4) Kommer INTE spika PUs favorit som återkommer från cirka 4 månaders uppehåll.

5) Dags för 9 Galactia? Bästa hästen men kanske sämsta formen 11 Cab Hornline...får bli ett par stycken.

6) Kan det vara dags för 5 NolimmitJimmit? Lutar mot att denna singlas men inget som är bestämt än.
Gammal 2020-01-28, 15:31   #3

yoozoos avatar

Standard

Preliminär rad ligger synlig...

25 andelar kvar
Svara

td