![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() V6 Färjestad Andel/12:-
Spiken struken den hade jag fått nedstoppad i brevlådan från en kompis då står jag över V64 till Färjestad det var anledningen till att jag slängde upp ett TVsystem
Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-06 klockan 17:08. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Hur lyckas du göra andelsspel flera ggr om dagen de flesta dagar i veckan?
När jag gör ett brukar jag i genomsnitt lägga en 10-12 timmars analyserande. Ingen kritik, men hur mkt plugg lägger du per omgång? Eller du kastar bara pil������������ |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag följer travet dagligen och det är valfritt att vara med eller inte Jag lägger nog många timmar i veckan på att gå igenom loppen sen då jag ser alla lopp tror jag att jag har mycket gratis....Just nu har jag varit ledig i 18 dagar så från imorgon kommer det att avta så slipper du det störningsmomentet
![]() Till Färjestad framgår det tydligt att det är en TVkupong till Leangen har jag lagt flera timmar till morgonen och gått igenom V65-loppen Jag spelar sällan till V75 och V86 den tid övriga lägger dit lägger jag fokus på övriga spelformer... Vad är problemet? Om jag väljer att göra ett andelspel och satsar 120 kr är det störande för dig eller? Man behöver inte vara med alternativt att du blockerar mig. Svårare än så är det inte ![]() Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-06 klockan 14:28. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Som sagt ingen kritik...
Du får gärna göra 10 system per dag för min del. Va bara intresserad utav hur mkt tid du faktiskt lägger i snitt per omgång. Fantastiskt travkunnigt folk här inne men jävulskt lätt kränkta. Som sagt... Ingen kritik! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+2) Senast redigerad av _Edge_ den 2020-01-06 klockan 14:36. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Drygt 20 andelar sålda jag kommer låta det skvalpa på och får vi hem spikarna så kan det bli spännande ikväll
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
![]()
Spiken bidde struken alldeles nyss och den hade jag fått klartecken på ifrån kön då gör jag inget spel till ikväll till V64 Färjestad utan ni som köpt andelar kommer att få era penningar tillbaka jag hade två vinnare på förhand och tyckte jag hittat roliga streck i övriga lopp det var surt
Jag lämnar aldrig in ett andelsspel som inte säljer ut andelarna och gör en mindre variant av det Då låter jag pengarna gå tillbaka till er som köpt andelar samma sak om min idé blir struken då blir det lotto och så spelar jag inte själv heller. Jag gör mina andelsspel utifrån hur jag spelar själv.. Vi får ta dem på Leangen istället ![]() Ha en fortsatt bra kväll annars Senast redigerad av joppe59 den 2020-01-06 klockan 17:16. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|