|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2020-01-05, 20:02 | #1 |
V6 Färjestad 6/1 - 49kr/andel
Imorrn är det V6 på hemmabanan och jag kommer bege mig dit för att se på häst jag har lite inside i! Kör troligtvis enbart V6 som vanligt.
Dansken (härligt namn, inget snack!) har jag redan utsett till spik om inget jättenegativt framkommer under dagen. Och blir förmodligen enda spiken. Dansken mosade första motbudet Smekeruds Bazinga bland annat i ett sololopp näst senast och var bra även sist mot bra hästar. Galopperar ibland, men felfri tror jag den är stenklar om bara kusken kör offensivt! https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-fb4def85c012
2020-01-06, 13:16 | #2 |
Det blir troligtvis spikbyte i avd 2 till Smekeruds Bazinga efter att Dansken strukits.
2020-01-06, 21:50 | #3 |
Blev inte i närheten av så skrällbetonad som jag trodde det skulle kunna bli idag. Alla lampor höll och enda favoriten jag gick helt emot vann också när spiken inte fixade det från dödens.