Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-28, 15:00   #1

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Stryktips andelar 50 kr filspel, dealine 15:29

Sent påkommet men vi kör chansen är i direkt proportion till insatsen så de som blir med investerar sedvanligt väl iaf på 2 minuter fick vi ihop tre delar iaf... en del är snabba !

Filspel, liverättning.
Deadline andelsköp 15:29 spelstopp 15:59.

Max 10 delar per person för den som vill ha större del eller köpa åt någon vän.

Vi kapar de sämsta raderna, hur högt vi siktar beror delvis på spelkassan då delarna blir mindre med fler sålda kan man lika gärna vinna mer

Rader med prognos under 100.000 spelar vi aldrig i detta bolag, tror jag på låg utdelning står jag över.

Grunden är oddsmarknadens värderingar med godtyckliga justeringar om jag har någon idé för att avvika lite lagom, oftast inte så mkt justeringar utan slumpen (raderna tas fram med vägda slumptal och lite krav) får fixa så vi förhoppningsvis får stor del av potten!

https://spela.svenskaspel.se/spela-t...5-ddb824aeb034

Välkomna !

Senast redigerad av ExtremtRik den 2019-12-28 klockan 15:01.
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-28, 15:59   #2

ExtremtRiks avatar

Reg.datum: dec 2013
Sharp$: 3158
Standard

Inlämnat.

Blev spik på Liverpool väl medveten om att Wolves gått bra, Liverpool å sin sida 9 av 9 hemma so far och Wolves spelade igår mot City hemma. Vanskligt ändå sia om fotboll med dessa dagars täta spelschema osv men så blev det, alla ägg i Liverpoolkorgen imorgon.

City-matchen lämnar jag öppen för Sheffield United att skrälla till eller kryssa, bra eller anus återstår att se!

https://liverattning.se/stryktipset/system/2253371
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td